خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران خبر داد؛

بیماری‌های غدد و متابولیسم محور کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین

کد خبر : ۱۱۷۳۲۲

ششمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری در سالن بین المللی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و پذیرای حضور شرکت‌ کنندگان محترم خواهد بود.

ایلنا: رئیس جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران گفت: امسال نیز با انجمن علمی غدد امریکا برای حضور متخصصان این کشور در ششمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین رایزنی شده است و علاوه بر این مهمانانی از اروپا و آسیا خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " محمد وجگانیی " با بیان اینکه سال گذشته روسای انجمن‌های علمی خارج از کشور به ایران دعوت شدند، به تبیین جزئیات برگزاری این کنگره پرداخت و گفت: تا کنون ۲۰۰ مقاله به دفتر دبیرخانه کنگره ارسال شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد مقالات به ۸۰۰ عدد هم برسد.

وی با اشاره به اینکه کنگره پیش رو با محوریت بیماری‌های غدد و متابولیسم برگزار می‌شود، افزود: هفت پانل تخصصی، با حضور متخصصان و اساتید برجسته به منظور بررسی این موضوع، در نظر گرفته شده است.

وجگانی با اشاره به تشکیل یک پانل ویژه چالش‌های آموزشی در خلال کنگره، افزود: در این پانل به مسائل و مشکلات موجود در عرصه آموزش علوم آزمایشگاهی در سه مقطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکتری رشته‌های علو پایه پزشکی، قوانین و مقررات آموزشی مربوطه پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین یک پانل تحت عنوان مدیریت آزمایشگاه‌ها با حضور رئیس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت و روسای انجمن‌های رشته‌های مختلف علوم آزمایشگاهی پیرامون چالش‌ها، تهدید‌ها، سیاست‌ها و راهکارهای موجود، برای این کنگره ترتیب داده شده است.

وجگانی همچنین از برگزاری دومین جشنواره دانشجویی در کنگره خبر داد و افزود: دبیرخانه این جشنواره، در کنار کنگره به انتخاب، معرفی و تقدیر از نخبگان و دانشجویان بر‌تر رشته‌ها و مقاطع مختلف علوم پزشکی و آزمایشگاهی می‌پردازد. کسب این رتبه، در ارزشیابی تحصیلی این دانشجویان تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی ششمین کنگره بین‌المللی آزمایشگاه و بالین از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری در سالن بین المللی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و پذیرای حضور شرکت‌ کنندگان محترم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز