خبرگزاری کار ایران

اداره کل انتقال خون استان تهران:

کمبود خون در استان تهران / مردم ایثارگر برای کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۸۶

با توجه به کاهش آمار اهدای خون و نیاز مبرم بیماران به خون و فرآورده‌های آن از مردم ایثارگر تهران می‌خواهیم برای تأمین خون مورد نیاز بیماران به افزایش ذخیره خونی به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

ایلنا: اداره کل انتقال خون استان تهران با اعلام کمبود خون در این استان از مردم ایثارگر در تهران خواست برای جبران کمبود خون با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون، خون اهدا کنند.

به گزارش ایلنا، " محمد جباربیگی "، مدیر روابط عمومی انتقال خون استان تهران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به کاهش آمار اهدای خون و نیاز مبرم بیماران به خون و فرآورده‌های آن از مردم ایثارگر تهران می‌خواهیم برای تأمین خون مورد نیاز بیماران به افزایش ذخیره خونی به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

وی افزود: مراجعه کنندگان هنگام مراجعه برای اهدای خون اصل کارت شناسایی(کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه) را همراه داشته باشند.

به اضافه کرد: آدرس و ساعات کاری مراکز خونگیری در استان تهران در پایگاه اینترنتی اداره کل انتقال خون استان تهران به آدرسwww. tbtc. irموجود است همچنین می‌توان طی تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۹۹۲۵۸۵ و ۸۸۹۹۲۵۸۶ این اطلاعات را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز