خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشکده غدد و متابولیسم خبرداد:

راه‌اندازی مشاوره تلفنی دیابت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۷۸

مشاوره دیابت تلفنی در شهرستان‌ها با شماره ۰۲۱۸۹۹۹ و در تهران با شماره ۹۰۹۹۰۷۷۷۷ انجام می‌شود / متأسفانه شیوع دیابت هم در بچه‌ها به دلیل چاقی و هم در سنین بالا افزایش پیدا کرده است.

ایلنا: رئیس مرکز پژوهش غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی مشاوره دیابت تلفنی برای مردم سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محمدباقر لاریجانی " در نشست خبری کنگره تازه‌های غدد و متابولیسم که امروز برگزار شد، گفت: از مدت‌ها قبل با مجموعه وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کار آموزشی مشترکی را در حوزه سلامت آغاز کرده‌ایم و در همین راستا مرکز مشاوره تلفنی در زمینه دیابت از روز جهانی دیابت آغاز به کار خواهد کرد.

به گفته رئیس مرکز پژوهش غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران مشاوره دیابت تلفنی در شهرستان‌ها با شماره ۰۲۱۸۹۹۹ و در تهران با شماره ۹۰۹۹۰۷۷۷۷ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که جواب این تلفن‌ها را می‌دهند کارگاه‌های مربوطه را سپری کرده‌اند و افرادی که در خانه دچار نیاز فوری می‌شوند می‌توانند باتماس تلفنی مشکل خود را حل کنند.

لاریجانی با اشاره به اینکه شیوع دیابت در حال افزایش است، افزود: متأسفانه شیوع دیابت هم در بچه‌ها به دلیل چاقی و هم در سنین بالا افزایش پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز