خبرگزاری کار ایران

ترخیص ۵ کودک زخمی شده بر اثر انفجار مین در مریوان

کد خبر : ۱۱۴۸۲۴

علی رغم نپذیرفتن هزینه مالی درمانی این کودکان توسط هیچ سازمان دیگری، دانشگاه علوم پزشکی کردستان با مددکاری انجام شده اقدامات درمانی لازم جهت آسیب دیدگان این حادثه را رایگان انجام داده است.

ایلنا: در پی حادثه دلخراش زخمی شدن ۷ کودک حین بازی بر اثر انفجار مین در اطراف روستای نشکاش از توابع کانی دینار مریوان، ۵ نفر از آنان از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش، رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن بیان این خبر افزود: عصر روز جمعه بیست وششم مهر ماه متاسفانه ۷ کودک شامل ۴ پسر و ۳ دختر حین بازی در اطراف روستای نشکاش از توابع بخش کانی دینار مریوان بر اثر انفجار مین زخمی شدند.

طیب قدیمی تصریح کرد: پس از مراجعه بیماران به بیمارستان، بلافاصله پذیرش و شروع درمان آن‌ها توسط تیم متخصصین بیمارستان انجام شد و در حال حاضر فقط یک مورد از آن‌ها جهت ادامه درمان در بیمارستان بوعلی تحت نظر متخصصین مربوطه قرار دارد و ۵ نفر دیگر با دریافت خدمات کامل درمانی رایگان ترخیص شدند.

وی همچنین گفت: یک نفر از حادثه دیدگان نیز جهت مشاوره فوق تخصصی چشم توسط دانشگاه به تهران اعزام شده است.

گفتنی است علی رغم نپذیرفتن هزینه مالی درمانی این کودکان توسط هیچ سازمان دیگری، دانشگاه علوم پزشکی کردستان با مددکاری انجام شده اقدامات درمانی لازم جهت آسیب دیدگان این حادثه را رایگان انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز