خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی صورت می‌گیرد؛

آموزش امداد و کمک‌های اولیه در ۱۲ هزار مدرسه و مهدکودک

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۴

در این هفته مانور امداد و نجات در بلایا و حوادثطبیعی، در پنج هزار مهدهای کودک همیار هلال احمر برگزار و حدود ۱۵۰ هزار کودک عضو کانون غنچه‌های هلال احمر از این مانور‌ها بهره‌مند می‌شوند.

ایلنا: رئیس اداره پیش دبستانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: دانش آموزان و کودکان در ۱۲ هزار مدرسه و مهدکودک همیار به مناسبت هفته ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی مهارت‌های امدادی و کمک‌های اولیه را آموزش می‌بینند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، عباس محمدزاده گفت: علاوه بر این آموزش‌ها، مسابقات نقاشی با موضوع کاهش اثرات بلایای طبیعی و خدمات جمعیت هلال احمر در هنگام وقوع حوادثو بلایا در مدارس و مهدهای یاد شده برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرای مانور با پیش فرض‌های زمین لرزه و سیل را از دیگر برنامه‌های معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی در هفته ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی خواند و گفت: در این هفته مانور امداد و نجات در بلایا و حوادثطبیعی، در پنج هزار مهدهای کودک همیار هلال احمر برگزار و حدود ۱۵۰ هزار کودک عضو کانون غنچه‌های هلال احمر از این مانور‌ها بهره‌مند می‌شوند.

محمد‌زاده هدف از اجرای برنامه‌های یاد شده را حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و آگاه سازی جوانان و عموم مردم عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز