خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در جلسه با نمایندگان کارکنان اعلام کرد؛

احتمال تغییر بخشنامۀ ساعات کار اداری کم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۰

فعلاً نمی‌توان تغییری در بخشنامه‌ای که بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوب مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است، ایجاد کرد یا این بخشنامه را اجرا نکرد.

ایلنا: وزیر بهداشت با اعلام اینکه احتمال تغییر در بخشنامۀ ساعات کار اداری در این مقطع کم است، گفت: معاون توسعه مدیریت و منابع در این خصوص بررسی و اعلام نظر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در جلسه‌ای با نمایندگان، کارکنان، معاونت‌ها و دفا‌تر ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد نظرات و انتقادات کارکنان از افزایش ساعات کار اداری، اظهار داشت: من مشکلات شما را درک می‌کنم ولی فعلاً نمی‌توان تغییری در بخشنامه‌ای که بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوب مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است، ایجاد کرد یا این بخشنامه را اجرا نکرد.

وی با تأکید بر لزوم حضور کارکنان در محل کار بر اساس ساعات اعلام شده در این بخشنامه، افزود: در عین حال از دکتر حریرچی معاون توسعه مدیریت و منابع می‌خواهم موضوع درخواست‌های کارکنان برای تغییر یا کاهش ساعات کار اداری را بررسی و اعلام کند.

بنا بر این گزارش در ابتدای این جلسه دکتر زارع‌نژاد رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی متن بخشنامه دولت و قانون لایجه مدیریت خدمات کشوری، مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس مبنی بر لزوم پر شدن ۴۴ ساعت کار اداری برای هر کارمند در طول یک هفته را قرائت کرد و سپس نمایندگان کارکنان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

این گزارش حاکیست؛ تهدید استحکام بنیان خانواده، مشکلات ویژه مادران شاغل، مشکلات ترافیکی در کلانشهر تهران و اتلاف انرژی و وقت کارکنان در طول مسیر و لزوم توجه به رفاه حال کارکنان برای افزایش کارآمدی و ارائه چند پیشنهاد برای تغییر ساعات کار اداری بر اساس بخشنامه، مباحثی بود که از سوی نمایندگان کارکنان در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است در این جلسه دکتر ایرج حریرچی معاون توسعه مدیریت و منابع نیز حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز