خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

بهتر است از توانمندی مدیران فعلی بنیاد شهید استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۸

امیدوارم با ریاست جدید همه مدیران بنیاد شهید تغییر نکنند و مدیران توانمند شناسایی شده و ازآنها در دوره جدید استفاده کنند.

ایلنا: رئیس دفتر مقام معظم رهبری امیدوار است با ریاست جدید همه مدیران بنیاد شهید تغییر نکند و مدیران توانمند شناسایی شده و ازآنها در دوره جدید استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به خانواده‌های شهدا به ویژه آنهایی که بیش از یک شهید دارند، دارد و یکی از برنامه‌های ثابت ایشان در طول زندگیشان سرکشی به خانواده‌های شهدا است.

او با بیان اینکه بیداری اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است و اگر در کشور ما انقلاب اسلامی اتفاق نمی‌افتاد اکنون هیچ چیزی از کشور ما باقی نمانده بود، گفت: یکی از رسالت‌های ما روحانیون و کسانی که وظیفه تعلیم و تربیت را به عهده دارند این است که حلقه مفقوده بین نسل اول انقلاب و نسل‌های بعدی باشند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در زمان طاغوت وضع حجاب در خیابان نامناسب بود. به تعداد میخانه‌های تهران کتابخانه نبود. در بیشتر پست‌های کلیدی از نخست وزیر گرفته تا وزرا تا نمایندگان مجلس، غیرمسلمان‌ها و کسانی که اسماً فقط مسلمان هستند مسئولیت داشتند اما خوشبختانه در حال حاضر شخص اول مملکت ما مجتهد و مرجع تقلید است. کجا سراغ دارید که شخص اول مملکت امام جمعه‌اش هم باشد، کجا سراغ دارید رسانه ملی‌اش منادی دین باشد؟ خوشبختانه در حال حاضر، نقش صدا و سیما در ترویج دین و آشنا کردن مردم با تعالیم پیامبر و دین اسلام بسیار چشمگیر است.

او ادامه داد: امیدواریم در دوران جدید بنیاد شهید همدلی و همراهی با ایثارگران بیشتر باشد و درِ اتاق‌های این بنیاد به روی همه مراجعه کنندگان باز باشد.

حجت الاسلام گلپایگانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به جمع آوری گنجینه روایت‌های صادقانه از جنگ، جانبازان و خانواده‌های شهدا اصرار دارند و معتقدند باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود.

او ادامه داد: باید کتابها و رُمان‌هایی که در حوزه ایثار و شهادت نوشته می‌شود، مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امیدوارم با ریاست جدید همه مدیران بنیاد شهید تغییر نکند و مدیران توانمند شناسایی شده و از آنها در دوره جدید استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز