خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

باید از ایثارگران در عرصه های مدیریتی کشور بهره برد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۵

باید در کشور از کسانی که در دفاع مقدس حماسه آفریدند در عرصه مدیریتی کشور بهره برده شود زیرا حضور آنها به معنای حضور ایمان، عمل صالح، آرمان‌های امام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری در عرصه مدیریت کشور است.

ایلنا: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر این اعتقاد است که باید در کشور از کسانی که در دفاع مقدس حماسه آفریدند در عرصه مدیریتی کشور بهره برده شود زیرا حضور آنها به معنای حضور ایمان، عمل صالح، آرمان‌های امام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری در عرصه مدیریت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن ابوترابی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران گفت: ایثارگران به معنای واقعی کلمه شناسنامه انقلاب اسلامی هستند و انقلاب دستاورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنها است. بنابراین امیدوارم نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران بتواند در تبیین چهره نورانی این خانواده بزرگ نقش اساسی خود را ایفا کند.

او ادامه داد: ایثارگران تبلور ایمان، عمل صالح، جهاد و ایثار هستند و باید این ارزشها در انقلاب اسلامی آن گونه‌ای که شایسته است ارج نهاده شود و تجلی یابد و ایمان و عقیده و عمل صالح و ایثار این جامعه بزرگ بر اسمان ایران اسلامی درخششی مانند خورشید داشته باشد به طوری که دنیای اسلام از انوار آن بهره ببرد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی استفاده از مدیران ایثارگر را در رده‌های مختلف مدیریتی کشور توصیه کرد و گفت: بنیاد شهید می‌تواند در جهت تحقق این هدف مهم تاثیرگذار باشد.

او توضیح داد که باید در کشور از کسانی که در دفاع مقدس حماسه آفریدند در عرصه مدیریتی کشور بهره برده شود زیرا حضور آنها به معنای حضور ایمان، عمل صالح، آرمان‌های امام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری در عرصه مدیریت کشور است.

ابوترابی تصریح کرد: باید از خاطرات خانواده‌های شهدا نیز پرده‌برداری شود زیرا زندگی این خاطرات برای نسل جوان ما راهگشا و امیدبخش خواهد بود. زندگی عزت بخش شهدا هنوز ناشناخته است و باید قدم‌های بزرگی برای شناسایی آنها به نسل جوان برداشته شود.

او ادامه داد: فرهنگ ایثار، شهادت، جبهه و اسارت باید در جامعه تبلیغ شود و این فرهنگ باید فرهنگ مسلط کشور باشد اما متاسفانه درحال حاضر با این وضعیت خیلی فاصله داریم و باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز