خبرگزاری کار ایران

نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بقای نظام جمهوری اسلامی وابسته به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۴

فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین پشتوانه نظام است به طوری که می‌توان گفت بقای نظام جمهوری اسلامی وابسته به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ایلنا: نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر این اعتقاد است که فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین پشتوانه نظام است به طوری که می‌توان گفت بقای نظام جمهوری اسلامی وابسته به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ حجت الاسلام رحیمیان در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید از بعد کمی مینیاتور مجموعه دولت، نظام و جامعه اسلامی است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. هر مقوله‌ای که در نظام وجود دارد در بنیاد شهید هم آن مقوله هست.

او با بیان اینکه بزرگترین فلسفه وجودی بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین پشتوانه نظام است به طوری که می‌توان گفت بقای نظام جمهوری اسلامی وابسته به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ادامه داد: همه اجزاء و ارکان نظام جمهوری اسلامی باید خدمتگزار ایثارگران باشند چون باتوجه به اهمیت ایثارگران و نقش سرنوشت ساز آنها تنها یک نهاد نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای این عزیزان باشد.

حجت الاسلامرحیمیان در پایان گفت: من از بنیاد شهید خداحافظی می‌کنم ولی امیدوارم هیچ وقت دست من از دامن شهدا و خانواده‌های آنها کوتاه نشود و همواره همراه، همدرد و خدمتگزار آنها باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز