خبرگزاری کار ایران

نجات ۲۰ گروگان در چالدران

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۱۷

اعضای باند تبهکاری به بهانه عبور دادن ۲۰ مهاجر غیرقانونی از مرز، آنها را در منطقه چالدران (در استان آذربایجان غربی) به گروگان گرفته بودند، اما عملیات پلیس به این گروگان‌گیری پایان داد.

به ‌گزارش ایلنا، چند روز قبل به مأموران پلیس شهرستان چالدران در استان آذربایجان غربی خبر رسید که تعداد زیادی از مهاجران غیرقانونی که وارد کشور شده و قصد عبور از مرز و رفتن به ترکیه را داشتند، به گروگان گرفته شده‌اند.

مهاجران غیرقانونی مدت‌هاست که از سایر مرزهای کشور به شکل غیرقانونی وارد کشور شده و توسط قاچاقچیان انسان از مرزهای غربی به مقصد کشورهای اروپایی منتقل می‌شوند. این بار اما این مهاجران که ۲۰ نفر بودند، توسط گروهی از تبهکاران به گروگان گرفته شده و در ازای آزادی‌شان از خانواده‌هایشان درخواست پول شده بود.

در این شرایط مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای نجات گروگان‌ها آغاز کردند. در جریان بررسی‌های پلیسی، مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد این افراد در یکی از دامداری‌های چالدران نگهداری می‌شوند. به این ترتیب مأموران در عملیاتی ضربتی ضمن آزادسازی گروگان‌ها، ۴ گروگان‌گیر را هم دستگیر کردند.

سرهنگ محمد گلوانی، فرمانده انتظامی شهرستان چالدران در این‌باره گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل موردنظر شناسایی و با هماهنگی‌های لازم، مأموران در یک عملیات پلیسی منسجم موفق به رهایی۲۰ نفر از اتباع خارجی شدند. به گفته او، تحقیقات از ۴ متهم پرونده ادامه دارد.


منبع:همشهری آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز