خبرگزاری کار ایران

اقامت در هتل ۵ ستاره با پول‌های سرقتی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۷۴

مرد شیاد که با بی‌هوش کردن مسافران بین شهری اموالشان را سرقت می‌کرد وقتی در یک هتل ۵ ستاره اقامت کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، ششم آبان مرد جوانی به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران رفت و از مردی حدوداً ۳۰ ساله که او را بیهوش و اموالش را سرقت کرده بود، شکایت کرد.

وی در تشریح ماجرا به کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه هشتم پلیس گفت: من اهل شهری در جنوب کشور هستم. چند روز قبل برای انجام کاری به تهران آمدم و بعد از انجام کارم راهی ترمینال جنوب شدم تا به خانه‌ام بروم. وقتی سوار اتوبوس مسافربری شدم مردی جوان در صندلی کناری من نشست و خودش را جعفر معرفی کرد. وقتی اتوبوس در عوارضی قم توقف کرد جعفر هم پیاده شد و لحظاتی بعد در حالی که دو نسکافه به دست داشت کنارم نشست. او یکی از نسکافه‌ها را خودش خورد و دیگری را به من تعارف کرد که از روی ادب قبول کردم. لحظاتی بعد از خوردن نسکافه بود که دچار سرگیجه شدم و به خواب رفتم. وقتی چشم باز کردم خودم را در بیمارستان شهرمان دیدم. آنجا بود که متوجه شدم آن مرد سارق بوده و با نسکافه من را مسموم کرده و گوشی تلفن همراه، اوراق هویتی، کارت بانکی و رمز آن را ربوده است. شاکی ادامه داد، مرد سارق بعد از دزدیدن اموالم با گوشی تلفن همراهم برای همسرم پیامکی فرستاده و مدعی شده است که برایم مشکلی پیش آمده و از او خواسته بود که ۲۰ میلیون ریال به کارتم واریز کند. همسرم هم نگران شده و پول را به شماره کارتم که در آن زمان در اختیار سارق بوده واریز کرده و او هم پول را برداشت کرده است.

سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تشریح این خبر گفت: در حین تحقیقات پلیسی، شاکی بار دیگر به پایگاه هشتم مراجعه و اظهار کرد، بعد از سرقت گوشی تلفن همراهم من گوشی دیگری تهیه کرده و سیم کارتم را دوباره فعال کردم. امروز پیامکی از هتلی معروف در تهران برایم ارسال شد که مدیر هتل از من به خاطر اقامت در آنجا تشکر کرده بود. بلافاصله تیمی از کارآگاهان به هتل مراجعه کردند و متوجه شدند که متهم با هتل تسویه حساب کرده و درحال خروج از هتل است بنابراین در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از وی چند کارت ملی و کارت عابربانک متعلق به سایر افراد کشف شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که نام واقعی او ابوذر ۲۷ ساله و از مجرمان سابقه‌دار است و پیش‌تر به جرم مواد مخدر و سرقت بازداشت شده.

متهم نیز به جرم ارتکابی اعتراف و اقرار کرد سوژه‌های خود را با پرسه‌زنی در اطراف ترمینال‌ها شناسایی می‌کرده است. سرهنگ عزیزخانی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند، از شهروندان خواست اگر به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای شناسایی متهم و تشکیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی واقع در میدان حر تهران مراجعه کنند.

منبع: ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز