خبرگزاری کار ایران

سرانجام گروگانگیری پسر ۱۳ساله اصفهانی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۳۱

مرد جوان با همدستی ۲ زن، پسر نوجوانی را در اصفهان ربودند و پس از انتقال به کرمان او را یک هفته به گروگان گرفتند.

به گزارش ایلنان، چند روز قبل زنی به کلانتری ۱۳شهرستان نجف‌آباد در استان اصفهان رفت و از ربوده شدن پسر ۱۳ساله‌اش خبر داد.

او گفت: پسرم امروز (روز حادثه) برای خرید از خانه بیرون رفت اما هرچه صبر کردم برنگشت. درحالی‌که دلواپس شده بودم دنبالش رفتم اما در کوچه نبود. وقتی پرس‌وجو کردم فهمیدم چند دقیقه قبل چند نفر پسرم را سوار یک پژو پارس کرده و با خود برده‌اند.به‌ دنبال این شکایت مشخصات پسر نوجوان در اختیار واحدهای مختلف پلیس قرار گرفت و همزمان تلاش‌ها برای دستگیری آدم‌ربایان آغاز شد. بررسی اظهارات شاکی نشان می‌داد او از مدتی قبل با فردی دچار اختلاف حساب شده و بارها تهدید شده است و ممکن است همین اختلاف حساب دلیل آدم‌ربایی باشد.

در کنار این موضوع پلیس به بررسی فرضیه‌های دیگری نیز پرداختند اما درنهایت به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد در پشت پرده این آدم‌ربایی یک مرد و ۲ زن جوان قرار دارند که پسر ۱۳ساله را پس از ربودن از نجف‌آباد به کرمان برده و در آنجا نگهداری می‌کنند. 

با اینکه ابتدا اطلاعات دقیقی از آدم‌ربایان وجود نداشت اما در ادامه مأموران با شناسایی مخفیگاه آنها با دستور قضایی راهی کرمان شدند. ماموران ابتدا مخفیگاه آدم‌ربایان را تحت نظر گرفتند و تلاش کردند از وضعیت گروگان مطلع شوند. آنها در عملیاتی هوشمندانه توانستند وارد مخفیگاه گروگانگیران شده و ضمن آزادی پسر نوجوان پس از یک هفته اسارت ۳ آدم‌ربا را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ضمن بیان جزئیات این پرونده گفت: پسر نوجوان در شرایطی آزاد شد که در سلامت کامل به سر می‌برد و به خانواده‌اش تحویل داده شد. 

وی درباره انگیزه اصلی این آدم‌ربایی نیز توضیح داد: متهمان در جریان بازجویی‌ها اعلام کردند به‌دلیل اینکه با پدر پسر نوجوان دچار اختلاف حساب شده بودند و نتوانستند طلبشان را زنده کنند دست به این گروگانگیری زدند.

به گفته وی هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌ سر می‌برند و تحقیقات در این ‌باره ادامه دارد.

منبع: همشهری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز