خبرگزاری کار ایران

قتل وحشتناک پسر ۱۳ ساله تبریزی در مقابل مدرسه‌اش

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۰۳۲

همزمان با کشف جسد خونین پسر ۱۳ ساله مقابل مدرسه‌ای در تبریز تحقیقات پلیسی برای حل این معمای جنایی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، ‌ خانواده پسر ۱۳ ساله تبریزی صبح جمعه متوجه غیبت وی شدند و بعد از پیگیری جسد خونین وی را جلوی مدرسه پیدا می‌کنند.

سرهنگ هاشم شعفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این‌باره گفت: با اعلام خبری مبنی بر انتقال جسد پسربچه‌ای ۱۳ ساله به بیمارستان شهدای تبریز، بلافاصله اکیپی از مأموران برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این پسر بچه قبل از انتقال به بیمارستان جان باخته بود و بنا به اظهارات یکی از همسایگان وی بر اثر چاقوخوردگی در منطقه گلشهر به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ شعفی گفت: پس از حضور تیم تخصصی بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و مقامات قضایی برای بررسی اقدامات اولیه، پرونده برای رمز گشایی در دست بررسی است.

پدر این نوجوان گفت: نمی‌دانم چه بر سر فرزندم آمد، اصلاً سابقه نداشت بدون اطلاع قبلی خانه را ترک کند. اما صبح جمعه که بیدار شدیم، متوجه غیبت وی در خانه شده و بلافاصله همه جا را به دنبالش گشتیم. فقط تلفن همراه و کلیدهایش مانده بود، که این مسأله وحشت ما را از اینکه نکند بلایی سر وی بیاید، دوچندان کرد.

وی ادامه داد: بعد از جست‌و‌جو‌های فراوان، سه ساعت بعد، جنازه خونی‌اش را جلوی مدرسه محله پیدا کردیم و چاقو هم در کنار جنازه به دیوار کوبیده شده بود.

وی با درخواست از قانون برای مشخص کردن علت مرگ فرزندش، تصریح کرد: با مشخص شدن علت مرگ فرزندم، اولاً می‌فهمیم چه بر سر فرزندمان آمد ثانیاً تجربه‌ای می‌شود برای مردم تا بدانند چگونه با فرزند خود رفتار کنند.

اما مادر این نوجوان ۱۳ ساله هم  با بیان اینکه فرزند ۱۳ ساله من از لحاظ جثه و رفتار مانند بچه‌های هفت ساله بود، گفت: «محمد» تا آن اندازه از لحاظ رفتاری کودک بود که خودم برایش لقمه می‌گرفتم و الان هم که به‌خاطر کرونا اصلاً از منزل بیرون نمی‌رفت و دائماً در خانه بود، خودم از وی مراقبت می‌کردم.

این مادر با بیان اینکه طبق اظهارنظر پزشکی قانونی، مرگ بر اثر اصابت چاقو به قلب وی بوده است، تصریح کرد: هفت ضربه چاقو، برای این جثه کوچک خیلی زیاد و دردآور است؛ تا آنجا که مأمورین آگاهی را نیز به شوک فروبرده بود و برای آنان نیز موضوع تکان‌دهنده‌ای محسوب می‌شد. اما اظهارات سرهنگ نوجوان، رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی استان اندکی متفاوت از اظهارات والدین این نوجوان فوت شده بود، تا آنجا که وی فرضیه قتل و اینکه این پسر ۱۳ ساله به طور عمد به قتل رسیده باشد را نفی کرد و به خبرنگار گفت: در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد و هنوز مشخص نیست که عامل مرگ، قتل است یا خودکشی.

وی با بیان اینکه پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است، خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی مانند سرقت از طلافروشی تبریز و قتل عابر پیاده در پی آن، کاملاً واضح و روشن است که در آن قتل انجام شده است؛ اما این پرونده از پیچیدگی‌های خاص خودش برخوردار است.

منبع: ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز