خبرگزاری کار ایران

نظری تشریح کرد؛

ماجرای بازداشت کارگران هفت تپه چه بود؟/ دستمزد شهریورماه به زودی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۶۱۲

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش خبر بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه را تایید کرد.

مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش به خبرنگار تسنیم در شهرستان شوش، گفت: با پیگیری مستمر رئیس کل دادگستری خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، کارگران شرکت نیشکر هفت تپه حقوق خود را تا مرداد ماه دریافت کردند و مابقی حقوق آنان با پیگیرهای صورت گرفته نیز به تدریج پرداخت می‌شود.

وی در خصوص علت بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه نیز افزود: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با راه اندازی تجمعات کارگری و ایجاد هیاهو جلوی درب کارخانه و ممانعت از ورود مدیر عامل، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شدند که با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند لذا با توجه به عدم توانایی ارائه وثیقه درنظر گرفته شده، هنوز در بازداشت به سر میبرند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش در ادامه اظهار داشت: با توجه به فصل تولید و بهرهبرداری کارخانه و منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردهاند و همچنین تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه در خصوص حمایت از تولید ملی، با هرگونه ایجاد ناامنی و ممانعت از تولید، برخورد قانونی مناسب میشود.

نظری تصریح کرد: حقوق و دستمزد شهریورماه کارگران آماده شده و به زودی پرداخت می‌شود و تا پایان سال پرداخت حقوقها مستمرا و به روز انجام میشود لذا کارگران شریف شرکت نیشکر هفت تپه از این جهت دغدغهای نداشته باشند. 

وی افزود: از کلیه کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی و مردم عزیز شهرستان شوش انتظار داریم با همدلی، اجازه ندهند چرخ کارخانه ها از حرکت باز بایستد و تولید متوقف شود. 

وی همچنین هرگونه بیماری انتشار ویروس کرونا در زندان دزفول را تکذیب کرد و خاطر نشان کرد: هیچ کدام از کارگران بازداشت شده شرکت نیشکر هفت تپه به کرونا مبتلا نشدهاند و همگی در سلامت کامل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز