خبرگزاری کار ایران

ایجاد اشتغال پایدار هزار هم‌وطن با اجرای ۱۰ طرح توسعه‌ای در تاصیکو

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۸۲۷

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدرتامین گفت: براساس برنامه راهبردی که تیم مدیریتی جدید صدر تامین در دستور کار قرار داد، علاوه بر تحقق وعده های داده شده در سال مالی گذشته، طرح های توسعه ای در زیر مجموعه ای این شرکت اشتغال پایدار به همراه دارد.

به گزارش تسنیم، محسن بیدی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدرتامین اظهار داشت: تا 2 الی 3 سال آینده شرکت های اصلی و توسعه ای تاصیکو با حجمی 2 برابر فعالیت فعلی، فعالیت خود را دنبال خواهند کرد که از جمله می توان به شرکت معدنی املاح ایران، صنایع خاک چینی ایران، فرآورده های نسوز ایران، زغال سنگ طبس، پشم شیشه ایران، شرکت های کاشی و سرامیک و پروژه های نیمه تمام توسعه معادن پارس تامین در سیستان و بلوچستان و طلای کردستان اشاره کرد. 
وی گفت: 10 طرح توسعه ای در صدر تامین و شرکت های تابعه و وابسته با هزینه 1700 میلیارد تومان در دست اجرا است که انشالله تا پایان سال و نهایتا 6 ماه اول سال آینده به بهره برداری برسد. 
بیدی افزود: با اتمام این 10 طرح توسعه ای، بالغ بر یک هزار شغل جدید به طور مستقیم ایجاد خواهد شد. 
وی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک شاهد ورود زغال سنگ پروده طبس به فرابورس خواهیم بود که این مهم با توجه به جایگاه شرکت در این حوزه بسیار ارزشمند است چراکه با حضور در فرابورس می توان گام های بلندتری در مسیر رشد شرکت برداشت.
مشاور مدیرعامل تاصیکو به اعلام گزارش 6 ماه شرکت ها اشاره کرد و گفت: عملکرد 6 ماه شرکت های تابعه صدرتامین بسیار مطلوب بوده است و این گفته بنده به استناد آمار مستند در پرونده کاری شرکت ها است که در قالب گزارش 6 ماه بررسی می شود. سود 5 ماه هلدینگ صدر تامین در سال 1399 نیز به رقم 814 میلیارد تومان رسیده است که این رقم نیز در 5 ماه سال گذشته 520 میلیارد بود، براین اساس شاهد رشد 55 درصدی هستیم. گزارش 6 ماه تاصیکو نیز به زودی از سوی مدیرعامل شرکت اعلام خواهد شد. 
وی به بومی سازی در شرکت های تابعه صدر تامین اشاره کرد و گفت: مدیرعامل صدر تامین از ابتدا به بومی سازی توجه ویژه ای داشته و دارد براین اساس مجموعه ها با مطالعه و بررسی کارهای لازم توانسته اند در این بخش گام های قابل قبولی بردارند که از جمله می توان به شرکت های ذوب آهن اصفهان و زغال سنگ طبس اشاره کرد و انشالله تا چندی دیگر در این خصوص نیز اخبار خوبی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز