خبرگزاری کار ایران

این کارها تلفن همراه شما را منفجر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۶۲

انجام برخی کارها هنگام شارژ کردن تلفن همراه حوادثی در پی دارد که ممکن است جان کاربر را به خطر اندازد.

به گزارش ایلنا، مالکان تلفن همراه گاهی اوقات مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که ممکن است خطرات جبران‌ناپذیری برای آنها در پی داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود از انجام این هفت کار هنگام شارژ تلفن همراه اجتناب کنید.

۱. هنگامی که در رختخواب هستید، تلفن خود را به شارژر وصل نکنید. این کار باعث افزایش دمای تلفن همراه می‌شود و خطرآفرین است. همچنین هرگز گوشی را زیر بالش قرار ندهید.

۲. از شارژر اصلی تلفن همراه خود استفاده کنید تا از انفجار آن جلوگیری کنید، زیرا شارژرهای متفرقه منجر به افزایش دما و انفجار می‌شوند.

۳. از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر تلفن همراه خود را تهیه کنید و به سایت‌های غیرمعتبر که نسخه‌های کپی‌شده و بی‌کیفیت را به فروش می‌رسانند اجتناب کنید.

۴. در فصل تابستان و زمانی که دمای هوا بالاست هنگام شارژ کردن گوشی دقت کنید که دمای گوشی افزایش نیابد. در این صورت تلفن را از برق بکشید و اجازه دهید باطری آن سرد شود و مجددا به برق وصل کنید.

این کارها تلفن همراه شما را منفجر می‌کند

۵. در مکان‌هایی که دمای هوا بالاست یا در کنار کولر و نمایشگر کیلومتر خودرو یا هنگامی که در معرض نور خورشید هستید، تلفن همراه خود را مدت‌زمانی طولانی در شارژ قرار ندهید.

۶. باطری تلفن همراه قلب تپنده آن است، لذا اگر باطری اصلی را تعویض کردید مراقب نسخه‌های غیر اصل که عموما حادثه‌آفرین هستند باشید.

۷. تلفن همراه خود را در جیب پشتی شلوار قرار ندهید، زیرا هم در معرض سرقت قرار می‌گیرد هم ممکن است فراموش کنید و با نشستن بر روی آن موجب آسیب زدن به تلفن خود شوید.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز