خبرگزاری کار ایران

کاربردهای جالب سشوار در خانه داری

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۵۹۵

اگر فکر می کنید که سشوار تنها یک ابزار مخصوص برای استفاده در آرایشگاههاست بهتر است موارد کاربرد سشوار در خانه داری و ... را بدانید.

به گزارش ایلنا، معمولا افراد از سشوار برای خشک کردن مو استفده می کنند اما این وسیلهاستفاده های دیگری هم دارد که ممکن است با بعضی از آن ها آشنایی نداشته باشید. آیا تا به حال موارد استفاده سشوار را شنیده بودید؟ از سشوار بیشمار استفاده می شود که در ذیل به آن ها می پردازیم.

10 کاربرد جالب سشوار در خانه داری و آشپزی

1-از سشوار برای خشک کردن لباس های مرطوب و یا لباس هایی که قسمتی از آن ها خیس است استفاده می شود. 
2-آیا تا به حال سعی کرده اید جای برچسپ ها را از بین ببرید؟از سشوار برای این عنوان استفاده کنید چون حرارت آن باعث می شود جای برچسپ ها ذوب شود و کم کم از بین برود. 
3-آیا دوست دارید کیک بپزید ؟.استفاده از سشوار و تنظیم آن بر روی درجه های پایین تر می تواند فرآیند شکل دهی به مواد روی کیک را به جای هوای آزاد ، تسریع کند.سشوار به کیک شما درخشندگی خاصی می دهد . می توانید گرمای سشوار را از بالا و کناره ها به آن وارد کنید.
کاربردهای جالب سشوار در خانه داری
 
4-سشوار برای از بین بردن جای مداد شمعی روی دیوار مناسب است :فقط سشوار را روی جای مداد شمعی ها نگه دارید تا ذوب شود. 
5- عینک پلاستیکی شل است ؟ سفت است ؟ سشوار به کمک شما می آید ، گرمای سشوار را به عینک بوزید تا منعطف شود و بعد آن را استفاده کنید .
 
نکته :این کار را برای عینک های ارزان انجام دهید.
 
6-سشوار برای کباب پز ! ؟ زغال را روشن کنید و فورا از سشوار برای شعله ور کردن آتش استفاده کنید. 
7-از سشوار به عنوان وسیله ای که در زمستان به باز شدن یخ لوله ها و خشک کردن کفش ها و ذوب شدن مواد منجمد فریزی استفاده می کنند. 
8-از سشوار برای خشک کردن لاک ناخن هم استفاده می کنند. 
9- از سشوار به عنوان فر مژه استفاده می کنند.می توانید هر نوع ابزاری که برای فرم دهی مژه ها استفاده می کنید را برای مدت کمی مقابل سشوار قرار دهید تا به مقدار کافی گرم شود.سپس حرارت ابزار را روی پوست خود تست کنید و راحت تر به مژه ها شکل دهید. 
10- چگونه کفش تنگ را گشاد کنیم ؟ چوراب بپوشید و کفش را پا کنید و سشوار را در محل تنگ بگیرید تا جا باز کند.برای کفش هایی که کوچک هستند و یا این که به بخش های جلویی و نزدیک به انگشتان پای شما را آسیب وارد می کند ، می توانید از سشوار استفاده کنید.به این شکل که ابتدا کفش را بپوشید و سپس در ناحیه ای که باید کشیده شود ، سشوار را قرار دهید.


منبع:نمناک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز