خبرگزاری کار ایران

طرز تهیه چیپس هویج نمکی ترد و خوشمزه

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۸۶

چیپس یک میان وعده ساده و خوشمزه است که با سرخ کردن انواع سبزیجات تازه از جمله سیب زمینی، هویج و اسفناج تهیه می شود و برای طعم دادن به آن می توان از نمک و فلفل و آویشن استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، چیپس یک میان وعده ساده و خوشمزه است که با سرخ کردن انواع سبزیجات تازه از جمله سیب زمینی، هویج و اسفناج تهیه می شود و برای طعم دادن به آن می توان از نمک و فلفل و آویشن استفاده کرد. ما در اینجا آموزش درست کردن چیپس ترد و خوشمزه خانگی هویج را برای شما ارائه کرده‌ایم.

مواد لازم برای تهیه چیپس هویج

  • هویج بزرگ – 3 عدد
  • روغن کنجد – به مقدار لازم
  • نمک – 1 قاشق چای خوری
  • آویشن – نصف قاشق چای خوری

روش تهیه

بعد از پوست کندن هویج ها، با استفاده از یک پوست کن مخصوص سبزیجات تمام هویج را به صورت نوارهای باریک خرد کنید.

روغن کنجد را در یک قابلمه بزرگ بریزید (روغن باید به اندازه ای باشد که حدود یک اینچ ظرف را بگیرد)، حالا ظرف را روی حرارت متوسط بذارید تا به 375 درجه برسد.

به دقت مقداری از هویج های خرد شده را به روغن اضافه کرده و تا زمانی که ترد و قهوه ای رنگ شوند، سرخ کنید، وقتی که هویج ها سرخ شدن، آنها را داخل یک آبکش بریزید تا روغن اضافی آن ها گرفته شود.

چیپس هویج شما آماده است. آن ها را داخل ظرفی ریخته و بر روی آن ها نمک و آویشن بریزید.


منبع: کوکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز