خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس:

رتبه‌بندی معلمان بار دیگر در دستور کار مجلس قرار گرفت/ بسیاری از معلمان از رتبه‌بندی رضایت ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۶۶۳

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس درباره طرح نظام رتبه بندی معلمان، گفت: این طرح به دلیل اجرای ناقص دولت از قانون رتبه بندی در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

 به گزارش خانه ملت، عباس مقتدایی با اشاره به اعلام وصول طرح نظام رتبه بندی در نشست روز چهارشنبه ۱۹ شهریور صحن علنی مجلس، اظهار کرد: مجلس با این طرح به دنبال اجرای دقیق قانون رتبه بندی معلمان است. در حال حاضر بسیاری از معلمان از نحوه اجرای قانون رتبه بندی به هیچ عنوان رضایت ندارند و خواهان اعمال اصلاحاتی در آن هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با برشمردن ضرورت اهمیت آموزش و پرورش، عنوان کرد: باید تمام زمینه‌های لازم برای رفع دغدغه معلمان به کار گرفته شود، چرا که سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش آینده کشور را تضمین خواهد کرد.

 او ادامه داد: مجلس یازدهم از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات به دنبال تحقق مطالبات فرهنگیان است که اجرای دقیق رتبه بندی معلمان یکی از مطالبات اصلی فرهنگیان است.

مقتدایی، رتبه بندی معلمان را بر مبنای دانایی، تجربه، سوابق علمی و کارشناسی دانست و گفت: رتبه‌بندی معلمان می‌تواند به ارتقای کیفیت آموزش کمک شایانی کند و علاوه برا این، می‌تواند در احقاق حقوق فرهنگیانی که نیازمند حفاظت و حمایت هستند نیز تأثیر بسزایی داشته باشد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس تأکید کرد: از سوی دیگر هدف بعدی مد نظر مجلس در تصویب این قانون، دائمی شدن آن است؛ معتقدم رتبه بندی فرهنگیان نه تنها در بودجه سالانه بلکه باید در برنامه هفتم توسعه کشور نیز باید دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز