خبرگزاری کار ایران

مشکلات رانندگان برای دریافت تسهیلات کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۱۱۳

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: ۸۵ هزار نفر راننده تاکسی برون شهری تاکنون برای دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی ثبت نام کرده‌اند اما روند پرداخت این تسهیلات بسیار کند است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، باقر جوان با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ثبت نام کننده، تنها ۴ هزار راننده موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

او با بیان اینکه ضمانت و وثیقه های دریافت این تسهیلات بسیار افزایش یافته است، گفت: پیش از این برای دریافت این تسهیلات مقرر شده بود که تنها یک ضامن و یا پرداخت سفته کافی است اما هم اکنون این ضمانتها تغییر کرده است و بانکها علاوه بر سفته و ضامن کارمند وثیقه های دیگری هم از رانندگان درخواست می‌کنند.

باقر جوان توضیح داد: به عبارت دیگر بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات همکاری لازم را ندارند و این موضوع باعث شده است که زمان پرداخت این تسهیلات طولانی تر شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری بیان کرد: هم اکنون ۱۱۳ هزار نفر راننده تاکسی بین شهری وجود دارد که از این تعداد تنها ۴ هزار نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند و سازمان راهداری پیگیر پرداخت این تسهیلات به رانندگان است و امیدواریم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی همکاری لازم را در پرداخت این تسهیلات براساس چارچوب تعیین شده انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز