خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل بورس کالای ایران در پی درگذشت حجت‌الاسلام موسویان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۷۳

حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدعباس موسویان، نایب رییس کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار را تسلیت گفت

به گزارش اکسپورتنا و به نقل از کالاخبر متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاثر برانگیز درگذشت استاد ارجمند و عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسویان باعث بهت و تاسف فراوان اهالی بازار سرمایه و اهل علم اعم از دانشگاهیان و حوزویان شد. همه آنانی که با این استاد بزرگوار اخلاق و عالم فرهیخته از نزدیک آشنایی داشتند بر ویژگی های ممتاز و منحصر به فرد ایشان چه در زمینه علم فقه و اقتصاد و چه در اخلاق و تواضع صحه می گذارند.

ایفای نقش ویژه و منحصر به فرد وی در تشکیل کمیته فقهی بورس و اوراق بهادار گره های بزرگی از اقتصاد کشور گشود که تنها با بهره گیری از علم و درایت ایشان مقدور بود و بی شک تلاش ها و مجاهدت ها ونقش بی بدیل ایشان در پایه گذاری مبانی فقهی معاملات بازار سرمایه در تاریخ ماندگار خواهد بود و وفقدان حضور وی صدمه ای جبران ناپذیر برای حوزه، دانشگاه و اقتصاد کشور خواهد بود.

گرچه عدم حضور ایشان قابل جبران نیست اما آثار و برکات اقدامات بی نظیر ایشان تا دهه ها نام و یاد وی را زنده نگه خواهد داشت و در زمانی که بازار سرمایه ایران به جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دست یافته است نقش استاد موسویان در این بالندگی نقشی منحصر به فرد و بی رقیب می نماید.

حوزه مالی اسلامی به عنوان یکی از رشته های نوپای علمی در ایران قطعا ظهور و رشد خود را بیش از هر کس به خدمات این اندیشمند پرفروغ مدیون است و آثار علمی و کتب و مقالات به یادگار مانده از ایشان تا سالها مرجع همه علاقه مندان و دانش پژوهان خواهد بود.

بنده به نوبه خودم این ضایعه و فقدان جانسوز را به خانواده معزز ایشان، اهالی بازار سرمایه و دانشگاهیان و حوزیان مرتبط با وی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای منان برای آن فرهیخته گرانقدر و مجاهد نستوه طلب غفران الهی می نمایم و برای خانواده محترم وی صبر و اجر مسالت می نمایم.

حامد سلطانی نژاد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز