خبرگزاری کار ایران

ربیع زاده:

جاماندگان بیمه بیکاری کرونا با ۱۴۲۰ تماس بگیرند/ تا ساعت ۸ شب فرصت دارید

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۱۲۳

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی، گفت:آن دسته که هنوز مبلغ بیمه بیکاری را دریافت نکرده اند، در ساعات تا ۸ شب میتوانند با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا؛ «علی اکبر ربیع زاده» با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک مرکز ارتباطات مردمی دارد که در یکی دوسال اخیر با رویه جدیدی شروع به کار کرده است گفت: این مرکز ارتباطات مردمی هم از طریق تلفن ۱۴۲۰ و هم از طریق وبسایت سازمان تامین اجتماعی در دسترس است.سرشماره ۱۴۲۰  بدون نیاز به پیش کد از سراسر کشور قابل شماره گیری است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه همکاران مستقر ما در مرکز ارتباطات مردمی آمادگی کامل برای پاسخگویی به مشکلات بیمه شدگان را دارند و اطلاعاتشان جامع و خوب است اظهار کرد: اگر هم موضوعی نیازمند ارجاع و استعلام از معاونتهای مربوط باشد این کار انجام و تلاش می شود مخاطبان به خوبی راهنمایی شوند و پاسخ خود را دریافت کنند.

ربیع زاده درباره بیمه بیکاری ایام کرونا نیز گفت: وزارت رفاه طی سه دوره اسفند، فروردین و اردیبهشت بیمه کرونا را پرداخت کرده که یک مبنای آن بر اساس سوابق موجود و اطلاعات بیمه شدگان فعال ما بود. ما با وزارت رفاه مشارکت کردیم و این اطلاعات در اختیارشان قرار گرفت.بیمه بیکاری کرونا به تعدادی از افراد که بیمه شده نبودند نیز پرداخت شد که هرکدام پروسه خاص خودشان را داشتند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی  با اشاره به اینکه تعداد زیادی از ثبت نام شدگان، مبالغ بیمه بیکاری دریافت کرده اند، درباره آن دسته از افراد که هنوز این مبلغ را دریافت نکرده اند گفت: بیمه شدگان در ساعات اداری و حتی تا ۸ شب میتوانند با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تماس بگیرند، همکاران ما پاسخگو هستند.

وی ادامه داد: البته تعداد تماسها زیاد است و ممکن است مدت زمان انتظارشان پشت خط زیاد باشد زیرا اکنون افراد بسیاری به علت بیمه بیکاری و سایر موارد تماس می گیرند، خط ها شلوغ است ولی همکاران ما با تمام ظرفیت پاسخگو خواهند بود و مشکلی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز