خبرگزاری کار ایران

علت عجیب شکم درد شدید مرد میانسال!

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۰۶

مرد میانسالی که از درد شدید شکم خود کلافه شده بود پس از مراجعه به پزشک علت عجیب آن را متوجه شد.

به گزارش ایلنا، یک مرد میانسال چینی که از شکم درد شدید خود کلافه شده بود پس از مراجعه به بیمارستان با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. پزشکان پس از انجام آزمایش CT یک مارماهی مرده ۱۶ اینچی را که در معده این مرد گیر کرده بود پیدا کردند.

این مرد یک هفته پیش برای پاک سازی معده اش اقدام به قورت دادن یک مارماهی زنده کرده بود. ظاهرا به او گفته شده بود که قورت دادن مارماهی زنده می‌تواند به پاک سازی معده کمک کند.

این مرد پس از شکم درد شدید خود به بیمارستان «هوانگ جیانگ» در دونگ گوان واقع در استان گوانگ دونگ چین مراجعه کرده بود. پزشکان جراح پس از یک عمل جراحی موفق به خارج کردن این جانور از معده این بیمار ۵۰ ساله شدند. دکتر لی، یکی از پزشکان تیم جراحی گفت: «ما مشکوک به وجود یک جسم خارجی در معده این بیمار بودیم. پس از انجام آزمایش سی تی اسکن یک جانور را در معده این بیمار مشاهده کردیم. حین فرآیند لاپروسکوپی متوجه شدیم این جانور یک مار ماهی است. ظاهرا این مرد طبق یک روش درمان سنتی برای پاکسازی اقدام به قورت دادن این مارماهی کرده بود.»

بنا به گفته پزشکان بخش‌هایی از معده این بیمار شدیدا عفونت کرده بود. پس از پایان عمل جراحی و بهوش آمدن این مرد اعتراف کرد که اقدام به قورت دادن این مارماهی کرده است.

گفتنی است؛ در حالی پزشکان موفق به خارج کردن این جانور از معده این بیمار چینی شدند که بنا به گفته پزشکان در صورتی که این عمل جراحی کمی دیرتر انجام می‌شد درصد احتمال مرگ این بیمار بسیار بالا بود.

منبع:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز