خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری در مجلس:

اجرای کامل همسان‌سازی ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان منابع نیاز دارد/ همسان‌سازی باید بر اساس لایحه خدمات کشوری باشد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۶۰۵

نماینده مردم ساری در یازدهمین دوره مجلس با بیان اینکه اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به ۱۷ میلیارد تومان منابع نیاز دارد، گفت: امیدواریم رئیس سازمان برنامه بودجه به وعده خود در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنستگان عمل کند.

به گزارش خانه ملت، علی بابایی کارنامی در رابطه با انتشار خبری از جانب رئیس سازمان برنامه بودجه مبنی بر اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا دو ماه آینده، گفت: ابتدا باید منتظر بمانیم اصل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود سپس در خصوص کیفیت اجرای آن صحبت کنیم.

او با بیان اینکه هنوز اعتمادی به اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط دولت نداریم، ادامه داد: تصمیم‌گیری برای بخشی از منابع مورد نیاز اجرای این قانون که از محل بودجه دولتی تامین می‌شود به نسبت بخشی که از محل واگذاری بنگاه‌های اقتصادی و بورسی تامین می‌شود، راحت‌تر است. اجرای کامل همسان‌سازی  ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان منابع نیاز دارد که تحقق آن در شرایط فعلی دشوار است. از طرفی هم میان حرف و عمل رئیس سازمان برنامه بودجه فاصله زیادی وجود دارد.

نماینده مردم ساری در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امیدواریم رئیس سازمان برنامه بودجه به وعده خود درباره همسان‌سازی حقوق بازنستگان عمل کند، تصریح کرد: معتقدم  همسان‌سازی باید بر اساس لایحه خدمات کشوری باشد که در حال حاضر از شورای نگهبان اعاده شده و نیازمند بررسی بیشتر در کمیسیون اجتماعی است. با آغاز فعالیت کمیسیون‌ها، این لایحه نیز در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی خواد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز