خبرگزاری کار ایران

نوجوان شروری که قبل از ۱۶ سالگی ۱۹۱ بار بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۴۴۰

نوجوانی که قبل از ۱۶ سالگی ۱۹۱ بار از سوی پلیس بازداشت شده، لقب «شرورترین نوجوان بریتانیا» را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، یک نوجوان بریتانیایی ساکن شهرستان نورث ومبریا در شمال شرق این کشور که قبل از ۱۶ سالگی ۱۹۱ بار از سوی پلیس بازداشت شده، لقب «شرورترین نوجوان بریتانیا» را از آن خود کرد. نوجوان دیگری در همین شهرستان تا قبل از ۱۷ سالگی ۱۵۱ بار بازداشت شده بود.

این دو نوجوان به مهم‌ترین مشکل پلیس شهرستان نورث ومبریا تبدیل شده و پلیس یکی از آن‌ها ۸۵ بار و دیگری را ۶۲ بار به بازداشت فرستاد.

داده‌های مربوط به بازداشت مکرر این دو نفر پس از آن منتشر شد که گزارشی درباره «آزادی اطلاعات» نشان داد مشکلات مشابهی در استان «کنت» هم و جود دارد و چهار نوجوان در این شهرستان بیش از ۵۰ بار بازداشت شده‌اند. یکی از نوجوانان تنها ۱۱ سال سن داشت.

در شهرستان یورکشایر هم جوانی ۶۳ بار بازداشت شد و ۱۳ بار از این بازداشت‌ها به اتهام اقدامات خشونت‌بار بود. شهرستان ساوث ولز هم از این دست نوجوانان شرور بی‌نصیب نماند و نوجوانی در این شهرستان ۷۵ بار بازداشت شد.

اناستازیا دی وال، مدیر یک مرکز حمایت از کودکان در این‌باره گفت: «این ارقام نشان داد که بازداشت کودکان به عنوان یک اقدام پیشگیرانه کارایی ندارد.»

منبع: العربیه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز