خبرگزاری کار ایران

ضامنی:

رانندگان تاکسی برای دریافت وام ۶ میلیون تومانی ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۵۱

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: رانندگان تاکسی متقاضی دریافت وام ۶ میلیون تومانی برای ثبت نام به سایت «کارا» به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا؛ مرتضی ضامنی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل می شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

ضامنی با بیان اینکه تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند، خاطرنشان کرد: در گام نخست مقرر شده به آن دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات پرداخت شود و در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تایید وزارت کشور مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: متقاضیان بابت کدکارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شدند ثبت و به جای کد ملی کارفرما، کد ملی تاکسیران را وارد کنند و همچنین زمان پرداخت تسهیلات طبق گفته مسئولان وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی از اواخر خرداد  با نرخ سود ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه با دوره تنفس سه ماهه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز