خبرگزاری کار ایران

اقدام صحیح زن میانسال پس از مارگزیدگی!

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۰۶۷

اقدامات مهم زن چینی پس از گزیده شدن توسط یک مار سمی موجب شد تا جانش نجات پیدا کند.

به گزارش ایلنا، اقدامات صحیح و علمی یک زن چینی پس از مارگزیدگی موجب شد تا او از خطر مرگ بگریزد. «دینگ» که چنین روشی را پس از مطالعه یک کتاب فراگرفته بود موفق شد تا این مارگزیدگی را مدیریت کند. او در حال کار در مزرعه‌ای در اطراف شهر «یانگژئو» واقع در استان جیانگسو چین بود که از ناحیه انگشت دست توسط یک مار سمی مورد حمله قرار گرفت.

دینگ که زمانی برای از دست دادن نداشت بلافاصله با بیل خود مار را از پای درآورد و سپس با یک ریسمان اقدام به بستن قسمت پایین انگشت خود برای جلوگیری از انتشار سَم مار در بدنش کرد. این زن سپس برای تجویز درست دارو توسط پزشکان مار را در داخل یک کیسه پلاستیکی قرار داد و بلافاصله راهی بیمارستان شد. در ویدئویی که منتشر شده است دینگ را در بیمارستان و مشغول صحبت با کادر پزشکی نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو مار کشته شده‌ای که به این زن حمله کرده بود دیده می‌شود.

پزشکان بیمارستان با شناسایی مار توانستند پادتن صحیح و مورد نیاز دینگ را تجویز کنند. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران با اشاره به کتابی که راه حل‌های آن موجب نجات جان این زن شد در کامنتی نوشت: «بی جهت نیست که گفته می‌شود کتاب بهترین دوست انسان است. شاید اگر این زن این کتاب را مطالعه نمی‌کرد اتفاق دیگری می‌افتاد.»

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز