خبرگزاری کار ایران

طرز تهیه حلوا آلبالوی خوشمزه

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۵۸

در این مطلب می‌خواهیم روش تهیه حلوا آلبالوی مناسب این فصل را به شما آموزش دهیم.

به گزارش ایلنا، حلوا از شیرینی‌های بسیار محبوب نزد ایرانی‌ها می‌باشد که انواع مختلفی دارد، اما بسیاری با این تنوع آشنا نیستن و ما در ادامه قصد داریم این تنوع عالی و فوق العاده‌ای که در نقاط مختلف کشور داریم در قالب این پست‌ها به شما یاد دهیم تا بتوانید در هر کجا هستید حلوا‌های جدید و خوشمزه را به راحتی و سادگی درست کنید؛ و برای این آموزش هم ما ساده‌ترین و سریع‌ترین راه را برای شما انتخاب کردیم.

مواد لازم

آرد سنگک ۷۵ گرم

آلبالوی بدون هسته ۳۰۰ گرم

کره ۲۲۵ گرم

شربت آلبالو ۲۰۰ میلی لیتر

روغن مایع ۸۰ میلی لیتر

آب ۳۵۰ میلی لیتر

آرد سفید ۲۰۰ گرم

جوهر لیمو ۱ قاشق چایخوری

شکر ۳۰۰ گرم

طرز تهیه

برای شروع کار شما باید از تهیه شربت آغاز کنید. در قابلمه‌ای آب، شربت، شکر، آلبالو، جوهر لیمو را مخلوط کرده و می‌گذاریم تا به جوش بیاید. آرد سنگک را تفت می‌دهیم تا کمی طلایی شود و کنار می‌گذاریم. بعد آرد سفید را تا حدی تفت می‌دهیم که خامی آن گرفته شود. داخل تابه‌ای کره را ذوب می‌کنیم و آرد‌ها را از الک رد کرده و در کره تفت می‌دهیم.

روغن مایع را اضافه کرده و حدود یک دقیقه تفت می‌دهیم. بعد با ملاقه از شربت آماده شده بر میداریم و به آرامی به آرد‌ها اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم تا حلوا بافت نرم و لطیفی پیدا کند. سپس حلوا را از روی حرارت برمیداریم. به همین راحتی و سادگی توانستید یک حلوای جدید درست کنید با طعم آلبالو مناسب فصل تابستان.


منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز