خبرگزاری کار ایران

ماجرای مرموز مهمانی خونین غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۱۳

یک مرد متاهل که در خانه‌اش مهمان داشت، به همراه یکی از زن‌های مهمان او در فاصله ۵ دقیقه از یکدیگر به ‌طرز مرموزی از طبقه چهارم ساختمانی که خانه‌اش در آن قرار داشت، به پایین افتادند و جان باختند.

به‌ گزارش ایلنا، ساعت ۲۲:۵۰ دوشنبه ۵ خرداد، به‌ دنبال سقوط مرگبار زن و مردی جوان در غرب تهران، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه، مأموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا دریافتند که زن و مرد جوان از طبقه چهارم ساختمان به فاصله ۵ دقیقه از یکدیگر به پایین سقوط کرده‌اند. زمانی که مأموران راهی آپارتمان طبقه چهارم شدند، در قفل بود و آنها که با هماهنگی‌های قضایی قصد ورود به خانه را داشتند، ناگهان در آپارتمان باز و زن صاحبخانه در چارچوب در ظاهر شد.

  • ماجرای سقوط مرگبار زن و مرد جوان در میهمانی

وی در تحقیقات عنوان کرد: امشب میهمان داشتیم و چند نفر از دوستان‌مان به خانه ما آمده بودند. در میان میهمانان زن جوانی هم بود که او را قبلاً ندیده بودم. نمی‌دانم چه شد که شوهرم با آن زن به پایین افتادند. نامزد زن جوان و سایر میهمان‌ها نیز به محض اینکه این اتفاق افتاد، از ترس خانه را ترک کردند و من هم در ورودی را قفل کردم.

اظهارات متناقض زن صاحبخانه و این ادعا که اطلاعاتی از زن جوان و نامزدش ندارد، باعث شد بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت او را صادر کرد. همچنین بازپرس جنایی دستور شناسایی هویت زن جوان و تحقیق از میهمان‌ها را صادر کرد.

منبع:رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز