خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ترمیم رتبه بندی فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۱۶۳

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ترمیم رتبه‌بندی معلمان برای تصویب به دولت ارائه شده است و در کمیسیون‌های دولت در حال بررسی است.

به گزارش فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت ترمیم رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: در ماده 8 مصوبه پارسال دولت درباره رتبه‌بندی معلمان اشاره شده است هرگونه تغییر در مفاد مصوبه باید به تأیید کارگروه متشکل از وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه می‌خواهیم در قالب رتبه‌بندی و رتبه‌های حرفه‌ای، فوق‌العاده ویژه هم برای معلمان تعریف کنیم که متناسب با آنها، پرداخت شود، تغییر در جداول محسوب می‌شود.

الهیار ترکمن اضافه کرد: نظر سازمان برنامه و بودجه و نظر سازمان اداری و استخدامی اخذ شده است تا بتوانیم مجوز دولت را بگیریم و ابلاغ کنیم؛ در حال حاضر به دولت اعلام شده است و در حال بررسی در کمیسیون‌های دولت است.

وی در خصوص زمان صدور احکام رتبه‌بندی با بیان اینکه اعتبار آن در بودجه دیده شده است، گفت: باید مجوز برقراری آن را بگیریم ولی هر زمان که اجرا کنیم، تاریخ اعمال آن از اول فروردین 99 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز