خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان قتل پس از ۵ سال زندگی مخفیانه

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۵۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از شناسایی و دستگیری عاملان قتل پس از ۵ سال زندگی مخفیانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا علی بخشی، فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از شناسایی و دستگیری عاملان قتل پس از ۵ سال زندگی مخفیانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بخشی گفت: در پی قتل فردی به هویت معلوم در سال ۹۴ در نزدیکی روستای چلو از توابع بخش رویدر بر اثر اصابت گلوله و متواری شدن قاتل موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت که بدلیل زندگی مخفیانه دستگیری متهم میسر نشد.

او با اشاره به تلاش کارآگاهان پلیس برای شناسایی قاتل، گفت: با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و مطالعه کلیه جزئیات پرونده، هویت یکی از عاملان قتل به نام "ح-د" در یکی از مناطق دور دست شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ بخشی گفت:متهم ۳۶ ساله در بازجویی‌های فنی صورت گرفته لب به اعتراف گشود و معترف شد که به دلیل اختلافات، در روز حادثه به همراه یکی از همدستانش به محل کار مقتول رفته و او را با ضرب گلوله به قتل رسانده و از محل حادثه متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر با تاکید بر اینکه هیچ پرونده‌ای بدون کشف و دستگیری متهمان مختومه نخواهد شد، افزود:متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز