خبرگزاری کار ایران

اختلافات بر سر ارث، به مرگ مادر انجامید

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۳۸۲

ساعت 8:25 شامگاه پنجشنبه گذشته مأموران کلانتری 102 بهارستان گزارش مرگ مشکوک زن میانسالی را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، بدنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. فرزندان زن میانسال مدعی شدند با مادرشان دعوا کرده بودند و او به حالت قهر به اتاق رفته و در را به روی خودش بسته بود اما وقتی چند ساعت گذشت و از او خبری نشد آنها با اورژانس و پلیس تماس گرفتند.

وقتی امدادگران در اتاق را باز کردند با جسد زن میانسال مواجه شدند. معاینات اولیه پزشکی قانونی زمان مرگ را 6 ساعت قبل اعلام کردند. کف دست‌های زن میانسال که بلقیس نام داشت کبود شده بود اما علت مرگ مشخص نبود.

 دختر این زن گفت: مدت‌هاست که من و برادرم سر ارثیه با مادرم مشکل داریم. از او می‌خواستیم ارثیه ما را بدهد اما توجه نمی‌کرد.

برادر دختر جوان که او نیز به‌همراه مادرش در این خانه زندگی می‌کرد همین اظهارات را مطرح کرد. اما پسر بزرگ خانواده که متأهل بود به پلیس گفت: من از خواهر و برادرم شکایت دارم و فکر می‌کنم آنها در مرگ مادرم نقش داشته باشند. چرا که همیشه بر سر ارث و میراث با او درگیر بودند.

با اظهارات پسر بزرگ بلقیس، بازپرس مصطفی واحدی دستور تحقیق از سه فرزند زن میانسال را صادر کرد. همچنین دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و برملا شدن علت اصلی مرگ او را صادر کرد.

منبع:ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز