خبرگزاری کار ایران

رییس جبهه متحد مستقلین:

در مقابل کسانی که مجلسی پژمرده برای کشور رقم زدند، خواهیم ایستاد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۳۸۱

رییس جبهه متحد مستقلین گفت: در برابر کسانی که با عملکرد غلط و نظارتی ضعیف مجلسی پژمرده و غیرناظر را برای کشور رقم زدند و باعث شدند اعتماد عمومی خدشه‌دار شود، خواهیم ایستاد.

به گزارش ایلنا به نقل از  فارس، علیرضا متانی رییس جبهه متحد مستقلین عصر امروز (چهارشنبه ۲۳ بهمن) در نشست خبری ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: باید راه و روش و کردار این گنجینه دفاع مقدس که به عنوان یک مکتب مدیریتی در کشور تعریف شده، مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: جبهه متحد مستقلین ایران از سال‌های قبل در چهارچوب مبارزه با فساد اجتماعی و اقتصادی، رانت جویی و تبعیض شکل گرفته و پایه و اساسی که برای این جریان تعریف کردیم که ایران، اسلام و ولایت سه پایه اصلی هستند و اگر هر رکنی دچار خدشه شود به کل نظام خدشه وارد می کند.

متانی خاطرنشان کرد: جمهوریت و اسلامیت دو بال قوی کشور هستند و هرکسی در جهت تضعیف آنان حرکت کند به دنبال ضربه و تضعیف کل ایران است.

وی با بیان اینکه ما معتقد به چرخش نخبگان برای برپایی یک مجلس انقلابی و فسادستیز هستیم، گفت: ما در چهارچوب فرهنگ دینی و اسلامی و ایرانی نگاه ویژه ای به زنان داشته ایم و زنان ما خانواده دار و خانواده ساز هستند.

رییس جبهه متحد مستقلین با بیان اینکه اعضای اصلی این جبهه همه ریشه مبارزه گری و ایثارگری دارند، گفت: ما برای مردم جنگیدیم و امروز برای ایران و انقلاب در برابر کسانی که با عملکرد غلط و نظارتی ضعیف مجلسی پژمرده و غیرناظر را برای کشور رقم و باعث شدند در عرصه های مختلف، پدیده شوم فساد اقتصادی اعتماد عمومی را خدشه دار کند، خواهیم ایستاد.

متانی تصریح کرد: با روانه کردن نامزدهای انقلابی و متخصص به مجلس انقلابی، افراد غیرکارآمد را از نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز پایین خواهیم کشید.

وی در پایان گفت: قوانین باید شفاف و درست و قابل استفاده برای مردم باشد.

علی عبادی دبیرکل حزب مستقل کار نیز در این نشست گفت: اهدافی که ما در جبهه متحد مستقلین در نظر گرفتیم منوط به انتخابات تنها نیست بلکه فعالیت‌های مستمر این جبهه ادامه می دیابد تا روحیه حزب گریز مردم اصلاح و اعتمادها بر گردد.

وی گفت: یکی از ضربات مهلک به گروه‌ها به خاطر همین شفاف نبودن آمد و رفت های بحث های مالی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز