خبرگزاری کار ایران

بهادری:

طرح ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جایی ندارد/ تنها اقشار توانمند قادر به ثبت‌نام و پرداخت تعهدات مالی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۱۲۳

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: دولت باید برای اجرای طرح مسکن کم درآمدها مقداری کارشناسانه‌تر عمل کند، زیرا برنامه‌ریزی و اجرای نادرست طرح مذکور را به سرنوشت طرح مسکن مهر دچار خواهد کرد.

«سیدهادی بهادری» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت با اجرای طرح ملی مسکن به دنبال تأمین نیاز اقشار ضعیف و متوسط جامعه بود، اما در عمل در شرایط کنونی تنها اقشار توانمند قادر به ثبت نام و پرداخت تعهدات مالی این طرح هستند. زیرا کمتر خانواده کم درآمدی است که بتواند ماهانه مبلغی حدود دو میلیون تومان را به عنوان قسط پرداخت کند.

وی در ادامه به خانه ملت، گفت: وزارت راه و شهرسازی باید طرح های را عملیاتی کند که بتواند با استفاده از آن نیازهای تمام جامعه را تأمین کند، از این رو به نظر می رسد که اجرای طرح مسکن کم درآمدها این نیازها را بر طرف خواهد کرد.

بهادری ادامه داد: نکته قابل توجه تأمین منابع مالی و امکانات لازم است، این سوال مطرح می شود که آیا دولت منابع مالی کافی را برای اجرای طرح ملی مسکن و طرح مسکن کم درآمدها دارد، در شرایط کنونی این مسئله مطرح می شود که وزارت راه برای تأمین اراضی طرح ملی در کلانشهرها با کمبود اراضی مواجه است، حال چگونه می خواهد امکانات و زیرساخت های طرح بعدی را تأمین کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: دولت باید برای اجرای طرح مسکن کم درآمدها مقداری کارشناسانهتر عمل کند، زیرا برنامه‌ریزی و اجرای نادرست طرح مذکور را به سرنوشت طرح مسکن مهر دچار خواهد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، افزود: به نظر من دولت برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد در گام نخست باید واحدهای باقی مانده طرح مسکن مهر را تکمیل و تعیین تکلیف کرده و سپس طرح های دیگر را عملیاتی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز