خبرگزاری کار ایران

خان محمدیان:

ایلام ۳،۵ برابر سهمیه تعیین شده کارورز جذب کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۴۳

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، گفت: سهم استان در طرح کارورزی ۶۰۰ نفر است اما تاکنون ۲ هزار و ۱۴۲ کارورز جذب شده که نشان از تحقق حداقل ۳۵۰ درصدی اجرای این طرح در ایلام دارد.

به گزارش ایلنا، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد خان محمدیان در گفت و گو با  ایرنا اظهارکرد: استان ایلام در طرح یارانه دستمزد، جزء هشت استان پایلوت است و تاکنون در ۴۷ واحد پذیرنده استان، ۱۰۷ نفر کارگر از یارانه دستمزد استفاده کرده و موفق به ادامه فعالیت در محل کار خود شدند.
وی افزود: همچنین ایلام در زمینه برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال جزء سه استان برتر و در زمینه مصوبات اشتغالی، شورای هماهنگی ایلام جزء چهار استان برتر کشور است.
معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار کرد: نتیجه برگزاری منظم نشست ها باعث جذب بیش از ۸۰ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی شده است.
خان محمدیان تاکید کرد: استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری تاکنون سه هزار و ۹۷۲ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۲ هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال و ایجاد پنج هزار و ۸۶۹ شغل در استان ایلام پرداخت کرده است.
وی اضافه کرد: تاکنون ۱۲۷ طرح اشتغال فراگیر نیز با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال برای ایجاد ۳۹۲ شغل در استان پرداخت شده است.
معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: براساس آمار مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان ایلام در تابستان امسال ۸.۷ درصد است که نسبت به سال گذشته در همان فصل ۳.۱ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز