خبرگزاری کار ایران

در اتفاقی عجیب؛

استراماچونی مذاکره در دوحه را تکذیب کرد!

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۹۱

آندره‌آ استراماچونی در واکنش به خبرهای منتشره در خصوص ملاقات‌هایی که نمایندگان باشگاه استقلال در دوحه با نمایندگان وی انجام دادند گفت: هیچ جلسه ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است.

به گزارش ایلنا، آندره‌آ استراماچونی ادعای عجیبی را مطرح کرده، ادعایی که به‌طور حتم با واکنش باشگاه استقلال همراه خواهد شد.

آقای استراماچونی؛ هدف از تماس این بود که در مورد مذاکرات اخیر مابین شما و نمایندگان استقلال در دوحه قطر   اطلاعاتی به دست آوریم.

صادقانه متوجه سوال شما نمی شوم، باشگاه خواستار ملاقات بود اما این ملاقات هرگز تایید نشد و اتفاق نیافتاد.

من هیچ درخواست دیگری جز قرارداد قبلی به علاوه هزینه ها را مطرح نکردم (هزینه پرواز و غیره..) بعلاوه بودجه ای کم برای تقویت تیم خواستم. این موضوع مربوط به ۱۰ روز قبل است.

بنابراین وضعیت در حال حاضر چطور است؛ و اینکه آیا درست است که هیچ ملاقاتی در دوحه صورت نگرفته است؟

امکان ندارد. می توانید تمام سایت ها را چک کنید و فدریکو پاستورلو برای حضور در مراسم گلدن ساکر اواردز طی ۵ روز گذشته در دبی بوده است  و فردا هم به ایتالیا بر می گردد.

شرایط در حال حاضر چطور است، منظورمان شرایط ادامه همکاری با استقلال است،می توانیم این خبر را منتشر کنیم که هیچ مذاکره ای در دوحه صورت نگرفته است؟

هیچ اعلامیه یا بیانیه ای ندارم اما تایید می کنم که هیچ جلسه ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز