خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

نظام رتبه‌بندی معلمان یک کار سر هم بندی شده است/ بودجه رتبه‌بندی فرهنگیان در سال ۹۹ افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۷۹۱

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تلاش ما این است که بودجه رتبه‌بندی فرهنگیان را در زمان بررسی لایحه بودجه سال آینده حداقل تا سه هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

 به گزارش خانه ملت، محمدجواد ابطحی درباره آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان گفت: طبق قانون برنامه ششم توسعه دولت باید لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان را به مجلس ارائه کند و اجرای این کار نیازمند قانون است.

او با بیان اینکه دولت شیوه خودش را در اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان دنبال می‌کند، افزود: دولت برای اجرای نظام رتبه‌بندی در سال جاری هم حدود دو هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است که با این بودجه نمی‌توان این کار را به خوبی محقق کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: تلاش ما این است که بودجه رتبه‌بندی فرهنگیان را در زمان بررسی لایحه بودجه سال آینده حداقل تا سه هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

او بیان کرد: در واقع دولتی‌ها به دلیل بار مالی طرح رتبه‌بندی فرهنگیان، لایحه آن را به مجلس ارائه ندادند که از نظر ما نظام رتبه‌بندی مورد نظر دولت یک کار سر هم بندی شده است و با آن چیزی که ما تصویب کردیم تفاوت اساسی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز