خبرگزاری کار ایران

محمودزاده:

برای مسکن کارگران با وزارت کار تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم/ برای مسکن محرومین با نهادهای حمایتی صحبت جدی شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۳۷

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: برای مسکن محرومین که دهک‌های یک تا سه را شامل می‌شوند صحبت‌های جدی با نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، بنیاد مستصعفان و ستاد اجرایی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، «محمود محمودزاده» اظهار کرد: بخشی از طرح اقدام ملی مربوط به تامین مسکن اقشار است. مسکن معلمان روز شنبه به امضای مقامات دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش رسید. مسکن وزارت دفاع نیز در هفته‌های قبل انجام شد. به زودی نیز برای مسکن کارگران با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم.

وی افزود: برای مسکن محرومین که دهک‌های یک تا سه را شامل می‌شوند صحبت‌های جدی با نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، بنیاد مستصعفان و ستاد اجرایی صورت گرفته که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مهم‌ترین مساله در طرح اقدام ملی به مشارکت دستگاه‌ها و منابع مالی آنها مربوط می‌شود گفت: عنوان این طرح، اقدام ملی است، یعنی همه باید کمک کنند تا بخش بیشتری از متقاضیان و واجدین شرایط بتوانند صاحب خانه شوند. بعضی دستگاه‌ها می‌توانند تسهیلات به پرسنل خود بدهند. واقعا هم بسیاری از دستگاه‌ها مثل بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بانک مسکن بدون این‌که انتفاعی داشته باشند کمک می‌کند تا این کار به نتیجه برسد و بخش بیشتری از متقاضیان را پوشش دهیم.

محمودزاده درباره مسکن کارکنان دولت که مدتی قبل مطرح شد اظهار کرد: تامین مسکن جمله کارکنان دولت، پیش‌نیازی دارد که باید دستگاه‌های مربوطه اراضی در اختیار خود را به این طرح اختصاص دهد و ما آمادگی داریم برای پرسنل آنها وارد اقدام شویم ولی تا کنون هیچ دستگاهی به ما زمین معرفی نکرده است. سازمان برنامه در حال تهیه چارچوب این طرح است اما همان‌طور که گفتم اصل قضیه به اختصاص زمین توسط دستگاه‌ها مربوط می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز