خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

وزیر کار سریعتر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری را تعیین کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۰۴

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری با سرپرست اداره می‌شود درحالیکه برای وصول مطالبات و مطالبه‌گری باید هرچه سریعتر مدیرعامل این صندوق تعیین شود.

به گزارش خانه ملت، «محمد حسینی» گفت: اگرچه دولت باید براساس تبصره 5 قانون بودجه سال 98 بدهی خود به صندوق‌های بازنشستگی را پرداخت کند، اما طبق گزارش‌های ارائه شده، دولت توجهی به این امر نداشته و تاکنون برای پرداخت بدهی به صندوق‌های بازنشستگی تنها نامه‌نگاری صورت گرفته است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اقدام موثری برای پرداخت بدهی خود به صندوق‌های بازنشستگی انجام نداده است، به خانه ملت، گفت: در حال حاضر صندوق بازنشستگی کشوری با سرپرست اداره می‌شود درحالیکه برای وصول مطالبات و مطالبه‌گری باید هرچه سریعتر مدیرعامل این صندوق تعیین شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس با بیان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هرچه سریعتر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری را تعیین کند، اظهار کرد: مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی نیز باید همکاری بیشتری با کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در ایام بودجه‌ریزی داشته باشد تا بتوان بدهی‌های دولت را به صندوق‌های بازنشستگی با روش‌های قانونی اخذ و شرایط این صندوق‌ها برای انجام وظایف بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز