خبرگزاری کار ایران

بازار داغ گوشی شیائومی، گوشی اپو و گوشی ویوو

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۶۴۵

بازار این روزها در تب و تاب هیچ محصولی که متعلق به کمپانی‌های شناخته شده و غولهای  قدیمی موبایل سازی باشد، نیست. گوشی شیائومی؛ خرید گوشی اوپو ؛ گوشی ویو با مدل های مختلفی که می سازند آنقدر مشتریان و کاربران را به خود مشغول کرده اند که دیگر کسی چندان اهمیتی به اطلاع رسانی ها یا رونمایی های مربوط به کمپانی هایی نظیر سامسونگ‌ال جی اپل نمی دهد.

 البته مردم، خصوصاً خریداران ایرانی انتظاراتی که از گوشی هوشمند دارند را در آنچه که کمپانی های سه گانه یعنی اپو، شیائومی و ویو می سازند تامین  شده می بینند.

مسلماً توجهی که سالهای قبل از ظهور این پدیده های قدرتمند در صنعت موبایل سازی به شرکت های قدیمی و اخبار و محصولاتشان می‌شد بسیار کمتر شده است و اگر منطقی هم نگاه کنیم دلیل این کاهش توجهات  نیز کاملا بجاست.

آینده گوشی های،هوشمند در،دست کدام شرکت‌هاست؟

 آینده صنعت موبایل سازی با فراز و نشیب هایی که همواره در این تکنولوژی به یاد داریم چگونه خواهد شد؟ آیا روند رو به رشد کمپانی های نوظهور ادامه می یابد؟ آیا سیر صعودی و پدیده وار این محصولات قرار است در جایی متوقف شده و از بازار فروش اسمارت فون ها محو شود یا نه؟!

عصر اطلاعات فرصت اشتباه نمی دهد

مسلماً با حرکت رو به رشد و سرعت سریعی که در عصر اطلاعات و تکنولوژی شاهد آن هستیم سازندگانی موفق خواهند بود  و در گردونه رقابت باقی می‌مانند که ویژگی های این پرچمداری را داشته باشند.

 البته همگام بودن با رشد تکنولوژی همه آن چیزی نیست که ممکن است موجب دیده شدن و پدیده ماندن و بطور کلی  قدرتمند ماندن یک برند شود!

عامل مهم در موفقیت گوشی شیائومی ، گوشی اوپو و گوشی ویوو

برای کشف راز موفقیت کافیست از پیچیدگیهای حاکم بر عصر انفجار تکنولوژی فاصله بگیریم و در یک واکاوی اصیل و منطقی به پدیده‌هایی نظیر رضایت کاربران از کیفیت گوشی های هوشمند و کالاهای تولیدی و دقت کرد.

 همچنین توجه به سلیقه‌های مشتریان در شرکت‌های یاد شده را می توان در فرآیند تبدیل آنان به هواداران راضی مهم دانست.

 تردیدی نیست که اگر امروز گوشی اوپو یا موبایل های ویوو و یا گوشی شیائومی را در دست افراد بسیاری در سرتاسر جهان می بینیم در حالی که لبخند به لب دارند و از انتخاب ایده‌آل خود راضی هستند علتی جز هوشمندی و توجه کمپانی های تولید کننده به نیاز مخاطبان ،علاقه های کاربران و حتی سرمایه گذاری بر روی سلیقه ها و نیازهای آنان  نیز در ادامه روند موفقیت‌های مثلت موبایلی چینی حائز اهمیت دانست.

نقش فروشگاه‌های آنلاین در توسعه فروش برندهای نوظهور

 بدون شک توسعه دیجیتال مارکتینگ و گستردگی فعالیت فروشگاه های اینترنتی تاثیر بسیار زیادی در رشد و شکوفایی سازندگان نوظهور موبایل ها گوشی‌های هوشمند به حساب می آید. البته این مسئله هم ریشه در کالاهای با کیفیت و محصولات ارزشمند آنها دارد.

در میان فروشگاه های فراوانی که محصولات دیجیتالی را در سطح گسترده ارائه و به فروش می رسانند، سایت بنگ گود یکی از فروشگاه‌هایی است که با تمرکز بسیار بر روی کالاهایی که ساخت شیائومی ویو و اوپو هستند مشتریان زیادی را به دست آورده‌است.این سایت حجم قابل توجهی از بازار فروش گوشی های شیائومی اوپو و ویوو را از آن خود کرده است.

بنگ گود و شرایط،کم نظیر فروش گوشی

 بنگ گود با ارائه خدماتی جالب توانسته اعتماد مشتریان را بیش از پیش به سایت های اینترنتی و فروشگاه های دیجیتالی جلب کرده و افزایش دهد.

این فروشگاه آنلاین پس از فروش کالا، تا ۳ روز به شما مهلت تست می‌دهد و شما از این امکان بدون هیچ محدودیتی بهره مند هستید.

 البته بنگ گود زحمت زیادی در این خصوص متحمل نمی‌شود! چرا که کارشناسان فروش این سایت فروشنده موبایل ، پیش از خرید با نهایت توجه و دقت همه نکات را به مشتریان انتقال داده و با حوصله مثال زدنی به پرسش های آنان،پاسخ داده و با  وارسی های آنان همراه می‌شوند.

همچنین کیفیت ویوو یا اپو و در راس آنها شیائومی ، آنقدر بالاست که هرگز چنین مسائلی که نیاز باشد گوشی پس داده شود، برای این سایت با مشتریانش به وجود نخواهد آمد.

 در هر صورت آنچه رشد و توسعه و خرید گوشی شیائومی و دیگر تولیدکنندگان موفق چینی در  گوشی اوپو و همچنین گوشی ویوو فروش محصولات دیجیتال را در بازارهای ایران به اوج فروش خود رسانده‌‌ است، کیفیت ومشتری مداری این شرکت‌ها  بوده است و نهایتا همه اینها دستاورد و نتیجه مستقیم توجه تولیدکنندگان به خواسته های مشتریان و پشتیبانی های بعدی و همچنین توجه مضاعف به تولید محصولات با کیفیت بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز