خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری:

شرکت‌های متخلف دریافت کننده ارز دولتی متعلق به وزارت کار نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۲۸

وزیر تعاون گفت: هیچ‌کدام از شرکت‌های دریافت‌کننده یک‌میلیارد یورو ارز دولتی متعلق به این وزارتخانه نیستند.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری درباره نامه رییس جمهور به 4 وزیر برای پیگیری یک میلیارد یورو ارز دولتی که برای واردات کالاهای اساسی اختصاص داده شده بود، گفت: این نامه خطاب به سه وزیر محترم حوزه تولید یعنی وزرای بهداشت، صمت و جهاد کشاورزی نوشته شد و هیچ‌یک از شرکت‌های شستا در لیست شرکت‌های دریافت کننده این ارز دولتی نیستند.

وی گفت: در لیست شرکت‌های دریافت کننده یک‌میلیارد یورو ارز دولتی، هیچ‌یک از شرکت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور ندارند.

شریعتمداری در پاسخ به اینکه آیا صحبت شما به این معنا است که هیچ مسئولیتی درباره ارز دولتی متوجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست، اظهار کرد: همه مسئول هستند. هر جایی‌که ارز دولتی گرفته می‌شود کالا باید وارد کشور شود و اگر کالایی با این ارز وارد نشد مسئولان با فرد خطاکار برخود کنند، این‌گونه عکس‌العمل‌ها وظیفه همه ما است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در لیستی که بانک مرکزی اعلام کرده، اسمی از شرکت‌های مربوط به صندوق‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز