خبرگزاری کار ایران

وضعیت خبرنگار پاکستانی هنگام گزارش زنده؛ تا زیر چانه در سیلاب

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۹۶

یک خبرنگار پاکستانی در حالی که تا گردن زیر آب رفته بود، خبر سیل را به طور زنده گزارش کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، تصاویر پخش شده از شبکه تلویزیون محلی جی‌تی‌وی هنگام گزارش سیل در منطقه کوت چاتا در مرکز پاکستان نشان می‌دهد عزادار حسین، خبرنگار این شبکه درون آب رفته و تنها میکروفون و سر او دیده می‌شود. در همان زمان همکار آقای حسین در استودیو اعلام کرد که این خبرنگار برای نشان دادن عمق سیلاب و دشواری‌ به وجود آمده برای ساکنان به درون آب رفته است.

این خبرنگار در گزارش خود توضیح می‌دهد که سیل هزاران متر مربع از زمین‌های کشاورزی و خانه‌های اهالی منطقه را تهدید می‌کند. او همچنین از قول مردم به انتقاد از دولت پرداخته و می‌گوید در حالی که آب در پی باران‌های شدید اخیر به منازل مسکونی مردم نزدیک شده، مقام‌های محلی هنوز هیچ اقدامی برای نجات جان روستاییان انجام نداده‌اند.

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی پاکستان به این شیوه گزارشگری متفاوت بوده است. در حالی که برخی این حرکت بدیع خبرنگار را ستوده‌ و آن را شجاعانه توصیف کرده‌اند، برخی دیگر از مردم از رسانه‌ها انتقاد کرده‌اند که برای کار تبلیغاتی خبرنگار خود را به هر کاری وامی‌دارند و جان او را به خطر می‌اندازند.

به گزارش سازمان مدیریت فجایع طبیعی پاکستان در یک ماه اخیر دست کم ۷۱ نفر بر اثر بارندگی و سیل و حوادث مرتبط با این رویداد طبیعی در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

گزارش‌های هواشناسی نیز حاکی از ادامه باران‌های موسمی و افزایش شدت آن در روزهای آتی در پاکستان است./ فیلم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز