خبرگزاری کار ایران

این قاتل فراری را می شناسید؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۳۱۵

پلیس آگاهی خراسان رضوی از شهروندان خواست، در صورتی که از مخفیگاه قاتل فراری اطلاعی دارند یا او را مشاهده کرده اند با اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی یا پلیس 110 تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا، ماجرای این جنایت شانزدهم مهر سال 94 در پارک گلهای مشهد هنگامی رخ داد که جوانی هنگام عبور از کنار چند دوست قدیمی که دور هم نشسته بودند، شروع به متلک پرانی کرد. این رفتار توهین آمیز جوانی که گفته می شد حال طبیعی نیز نداشت، به مشاجره و درگیری کشید. لحظاتی بعد جوان مست، چاقوی وحشتناکی را از زیر پیراهن اش بیرون آورد و به سوی چند جوان که در نیمکت پشت شمشادها ی پارک نشسته بودند، حمله ور شد. در حالی که هرکدام از حاضران سعی می کرد از مقابل چاقوی آن جوان فرار کند، ناگهان تیغه چاقو بر قلب جوان 24 ساله ای به نام احمد فرود آمد و او نقش بر زمین شد.
 
در پی وقوع این حادثه تلخ در منطقه قاسم آباد مشهد بلافاصله نیروهای کلانتری عازم محل شدند اما جوان متهم به قتل از صحنه جنایت گریخته بود.
 
گزارش خراسان حاکی است، دقایقی بعد تحقیقات گسترده‌ای از سوی قاضی ویژه قتل عمد در این باره آغاز شد چرا که مجروح این حادثه پس از انتقال به مرکز درمانی، بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داده بود. با ارسال پرونده این جنایت هولناک به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، بررسی های تخصصی و اطلاعاتی ادامه یافت و کارآگاهان موفق به شناسایی متهم به قتل شدند اما او به مکان نامعلومی گریخته بود. در همین باره پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه رسیدگی به این پرونده از شهروندان خواست چنان چه اطلاعی از مخفیگاه متهم به قتل فراری دارند که تصویر وی با دستور قضایی در روزنامه خراسان به چاپ رسیده است، مراتب را با تلفن های 21825267، 21825290 یا 09307962010 اطلاع دهند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز