خبرگزاری کار ایران

تصویر عجیب از یک مسافر زمان / سفر در زمان چقدر حقیقت دارد؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۵۷

یکی از افرادی که در این عکس دیده می‌شود مدعی است فردی که با لباس‌های مدرن و عینک آفتابی در عکس حضور دارد رفتار‌هایی عجیب داشته و درواقع یک مسافر زمان بوده است.

به گزارش ایلنا، سفر در زمان می‌تواند یک چالش بزرگ و مهیج باشد. اگر از شما بپرسند دوست دارید در زمان سفر کنید چه پاسخی می‌دهید؟ اساسا دوست دارید به گذشته باز گردید یا آینده؟

شاید اگر فردی به شما بگوید از آینده آمده یا به دوران گذشته تعلق دارد صرفا بخندید و حرفش را باور نکنید. اما به نظر می‌رسد چنین فردی در سال ۱۹۴۱ وجود خارجی داشته است. اما او به طور مستقیم چنین ادعایی نداشته است. درواقع این مسافر زمان در یک عکس دیده شده که اکنون در موزه کانادا نگهداری می‌شود.

یکی از افرادی که در این عکس دیده می‌شود مدعی است فردی که با لباس‌های مدرن و عینک آفتابی در عکس حضور دارد رفتار‌هایی عجیب داشته و درواقع یک مسافر زمان بوده است. اول از همه اجازه دهید روشن کنیم که این عکس فتوشاپ نیست. درواقع این عکس توسط یک آژانس عکاسی معتبر گرفته شده، ولی یکی از افرادی که در این عکس حضور دارد چهره‌ای امروزی دارد که به افراد دهه ۱۹۴۰ قرابتی ندارد.

این فرد با عینک آفتابی و یک تی شرت چاپی دیده می‌شود. این در حالی است که همه افرادی که در اطراف او هستند لباس‌های قدیمی آن دوران را پوشیده اند. حتی عینک این فرد بیگانه نیز طبیعی به نظر نمی‌رسد چرا که اگرچه عینک آفتابی از دهه ۱۹۲۰ متداول بود، اما نوع عینک این فرد هیچ شباهتی به عینک‌های آن دورن ندارد.

جالب است بدانید که در دوره‌های زمانی مختلف برای یافتن این فرد فراخوان‌های متعددی نیز صادر شد، اما هیچ وقت اثری از وی پیدا نشد. نظر شما چیست آیا این فرد واقعا مسافر زمان بوده یا یک فرد امروزی؟

منبع: انتخاب 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز