خبرگزاری کار ایران

خون گریه کردن مرد ایتالیایی

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۵۴۹

مردی 52 ساله که ناگهان به جای اشک از چشمانش خون جاری شد موجب تعجب پزشکان ایتالیایی نیز شد.

به گزارش ایلنا، مردی 52 ساله که خون گریه می کرد در فضای مجازی رسانه‌ای شد.

وی در پاسخ به سوال پزشکان گفت: به یکباره احساس کردم چشمانم به طور غیرعادی گرم شد و ناگهان اشکهای شدیدی از آنها جاری شد، در واقع آنچه من تصور می‌کردم اشک معمولی بود اما لحظاتی بعد متوجه شدم که مایعی که روی صورتم در حال جاری شدن است خون است و من خون گریه می‌کنم. شدت خون ریزی چندین برابر اشک ریختن طبیعی بود و همین بیشتر مرا به وحشت می‌انداخت که با سرعت به پزشک مراجعه کردم. چند ثانیه بعد اشک‌های خونین من متوقف شد اما پس از 2 ساعت زمانی که هنوز برای بررسی‌ها و آزمایشات در بیمارستان بودم دوباره شروع به جاری شدن کرد و پزشکان وضعیت مرا از نزدیک مشاهده کردند.

اشک‌های خونین او شدت بیشتری نسبت به موادر قبلی گزارش شده دارد و همین موجب وحشت او شده بود چراکه به گفته خودش اشک‌های خونین چندین برابر اشکهای طبیعی در حال سرازیر شدن بودند و همین وحشت را برایش بیشتر می کرد.
 
بینایی و فشار خون او در همان لحظات بررسی شد و همه چیز در بهترین وضعیت ممکن قرار داشت در واقع خون گریه کردن او هیچ تاثیر جسمی روی او نداشته است.
 
پزشکان علت وضعیت نادر این مرد ایتالیایی را "haemolacria " عنوان کرده اند که یک وضعیت کاملا نادر است و با نام اشک های خونین شناخته شده است، معمولا یک عارضه از شرایط دیگری مانند عفونت، التهاب یا آسیب به چشم یا ساختارهای اطراف آن است البته می تواند نشانه ای از تومورهای چشم، اختلالات خون و یا در بعضی موارد قاعدگی باشد.
 
در این مورد، اشک های خونین مرد بدون درمان در حدود یک ساعت پس از ورود به بیمارستان متوقف شد و او بدون مشکل خاصی به خانه بازگشت خوشبختانه علت خون گریه کردن های او مشکل جدی نبوده است اما به هر حال چنین وضعیت نادری بعد از بروز حتما باید توسط پزشک بررسی می‌شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز