خبرگزاری کار ایران

ماجرای هتل مرموزی که غیب و ظاهر شد!

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۴۷

داستان این ماجرا به سال‌های خیلی دور باز می‌گردد، زمانی که یک زوج با اتفاقی عجیب در مدتی که برای تعطیلات از فرانسه به سمت اسپانیا سفر کرده بودند مواجه شدند.

به گزارش ایلنا، داستان به سال ۱۹۷۹ برمی‌گردد؛ زمانی‌که دو زوج «سیمپسون» و «گیسبی» برنامه‌ریزی می‌کنند برای تعطیلات از فرانسه به سمت اسپانیا سفر کنند. یک شب پس از رانندگی طولانی تصمیم می‌گیرند در بین راه در منطقه‌ای به نام «مونتلیمار» در جنوب شرقی فرانسه هتلی بیابند و شب را در آن استراحت کنند و روز بعد به سفرشان ادامه بدهند. در نهایت به یک خیابان سنگفرش شده رسیدند که به یک مسافرخانه به نام «این» ختم می‌شد.

هتل به‌نظر قدیمی و خالی از سکنه می‌رسید، پنجره‌های هتل بدون شیشه و با کرکره چوبی بودند، یک مبل قدیمی وسط لابی قرار داشت، بدون آسانسور و هرگونه خط تلفن و دارای لوله‌کشی عتیقه‌ای بود. اما این دو زوج که برای اولین بار به آن جا سفر می‌کردند، این‌طور تصور کردند که شاید در برخی مناطق فرانسه مردم هنوز به سبک قدیم زندگی می‌کنند.

آن‌قدر سبک و چیدمان هتل برایشان جالب بود که با دوربین‌شان عکس‌های زیادی از داخل و بیرون هتل می‌گیرند. آن‌ها شام خود را در آن جا می‌خورند و اتاق‌شان را برای استراحت تحویل می‌گیرند. صبح روز بعد وقتی برای خوردن صبحانه وارد رستوران هتل شدند، متوجه خدمتکاران با وضعیت غیرمعمول و لباس‌های قدیمی به سبک قرن ۱۸ شدند.

بعد از صبحانه با پرداخت مبلغ بسیار ناچیزی هتل را ترک کردند. پس از دو هفته در راه بازگشت از سفر تصمیم می‌گیرند که دوباره یک شب در همان هتل استراحت کنند، اما در راه بازگشت اثری از آن هتل نمی‌بینند! چطور ممکن است در عرض دو هفته یک هتل بدون هیچ ردی ناپدید شود؟ پس از برگشت، نگاتیو دوربین را چاپ می‌کنند.

اما با ناباوری متوجه می‌شوند عکس‌های هتل در بین عکس‌ها وجود ندارد. نکته جالب توجه این است که سیمپسون و همسرش در سال ۱۹۸۳ تصمیم می‌گیرند برای پیدا کردن هتل دوباره به مونتلیمار بروند و عجیب این‌که این‌بار درست در همان محل، هتل را پیدا می‌کنند! اما این هتل، هتل چهار سال قبلی نبود که آن‌ها در آن اقامت کرده بودند.

روزنامه خراسان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز