خبرگزاری کار ایران

خرابکاری در آرامگاه «کارل مارکس»

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۰۸

گروهی از افراد خرابکار به آرامگاه کارل مارکس، فیلسوف آلمانی در گورستانی در لندن حمله کردند. در جریان این حمله به سنگ بنای آرامگاه کارل مارکس آسیب رسید. بنا به گزارشها به نظر می رسد حمله به مزار کارل مارکس، متفکر الهام بخش جنبش سوسیالیسم طی روزهای اخیر صورت گرفته است.

یورونیوز: گروهی از افراد خرابکار به آرامگاه کارل مارکس، فیلسوف آلمانی در گورستانی در لندن حمله کردند. در جریان این حمله به سنگ بنای آرامگاه کارل مارکس آسیب رسید. بنا به گزارشها به نظر می رسد حمله به مزار کارل مارکس، متفکر الهام بخش جنبش سوسیالیسم طی روزهای اخیر صورت گرفته است.

گورستان «های گیت» در لندن اعلام کرده که به نظر می رسد به سنگ مرمری آرامگاه کارل مارکس با چکش ضرباتی وارد شده است. مقامات گورستان اعلام کرده اند که «تا حد امکان» بنای یادبود آرامگاه کارل مارکس را تعمیر خواهند کرد.

خرابکاری در آرامگاه «کارل مارکس»کارل مارکس که از مهمترین آثار او می توان به «سرمایه» (کاپیتال) و «مانیفست حزب کمونیست» اشاره کرد از سال ۱۸۴۹ تا ۱۸۸۳ میلادی در لندن زندگی می کرد.

آرامگاه کارل مارکس پیش از این نیز با رنگ مورد حمله قرار گرفته بود. گروهی نیز در دهه ۱۹۷۰ میلادی قصد داشتند با بمب مزار او را تخریب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز