خبرگزاری کار ایران

نجات کودک در آخرین لحظه پیش از غرق شدن! +فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۷۷

سرایدار ساختمان جان کودکی را که به آرامی و بی صدا در داخل استخر یک ساختمان خصوصی در حال جان دادن بود، نجات داد.

باشگاه خبرنگاران: پسر خردسالی که در داخل یک استخر به آرامی و بی صدا در حال جدال با مرگ بود، در آخرین لحظه توسط یک سرایدار نجات یافت. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل استخر تهیه شده است، این پسر ۳ ساله را در حالی که به تنهایی در حال شنا کردن در داخل استخر یک ساختمان خصوصی در برزیل است نشان می‌دهد. در ادامه این ویدئو نشان می‌دهد او از داخل استخر مخصوص کودکان خارج شده و ناگهان به داخل استخر بزرگسالان می‌پرد.

در ادامه در حالی که این پسر به زیر آب رفته و تنها دستهایش قابل مشاهده است، حدود ۲۰ ثانیه در زیر آب با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. خوشبختانه در همین لحظه «آلکس ساندرو»، سرایدار ساختمان متوجه غرق شدن کودک می‌شود و با واکنشی سریع او را از زیر آب بیرون می‌کشد.‌ این ویدئو نشان می‌دهد آلکس پس از رسیدن به بالای سر کودک روی زمین خوابیدن و با گرفتن دست کودک او را از داخل آب خارج می‌کند.

گفآلکس در گفتگو با FocusOn News the patrolman در این باره گفت: «واقعا معجزه بود که من در آن لحظه در آنجا حضور داشتم. می‌شد جای دیگری باشم. من در حال گشت زنی بودم که در آن لحظه به نزدیک استخر بزرگ رسیدم و ناگهان کودک را در زیر آب دیدم در حالی که دستان کودک روی آب تکان می‌خورد. متوجه شدم کودک در حال غرق شدن است. بلافاصله به سمت گوشه استخر دویدم و او را از آب بیرون کشیدم. او در آن لحظه هوشیار بود اما بسیار ترسیده بود و می‌لرزید.»

گفتنی است؛ این اتفاق در ساعت ۸ شب تاریخ ۱۹ ژانویه در یک مجتمع مسکونی در شهر «سرا» در ایالت اسپیریتو سانتو برزیل رخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز