خبرگزاری کار ایران

عبور سفینه فرازمینی‌ها از مقابل خورشید! +فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۶۹۷

گروهی از نظریه‌پردازان توطئه با استناد به یک ویدئو مدعی شده‌اند که فرازمینی‌ها دارای تکنولوژی هستند که می توانند به راحتی از مقابل خورشید عبور کنند.

باشگاه خبرنگاران: این ویدئو که به تازگی منتشر شده، یک شیء پرنده درخشان را در حال عبور از مقابل خورشید نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می شود که به آرامی از مقابل خورشید عبور می‌کند.

این ویدئو در سایت helioviewer، سایتی که به ستاره شناسان اجازه می‌دهد که از طریق فیلترهای خاصی به تماشای این ستاره سوزان بنشینند تهیه شده است. این ویدئو در یک کانال نظریه‌پردازی توطئه در یوتیوب منتشر شد. نظریه‌پردازی که این کانال را مدیریت می‌کند، در مورد این ویدئو در توضیحی نوشت: «بسیاری از مردم فکر می‌کنند این شیء پرنده یک سیاره یا ستاره دنباله‌دار است اما من مطمئن هستم این شیء یک سیاره نیست. این شیء صد درصد یک سیاره نیست.»

این ویدئو با کپشن «شیئی بزرگ و عجیب در حال عبور از مقابل خورشید در تاریخ ۱۱ دسامبر» بر روی یوتیوب قرار گرفت و پس از انتشار در یوتیوب تاکنون ۱۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو بازخورد کاربران را نیز به همراه داشت. یک کاربر که با دیدن این ویدئو دچار حیرت شده بود، در کامنتی نوشت: «نمی‌دانم اگر مردم می‌فهمیدند این شیء پرنده چقدر بزرگ است. هیچ سیاره‌ای به این شکل نزدیک خورشید نمی‌شود. همچنین این شیء با توجه به نوع حرکت آن نمی‌تواند یک ستاره دنباله‌دار باشد.». کاربر دیگری در کامنتی نوشت: «این شیء احتمالا دو برابر زمین است. نمی‌دانم ناسا در این مورد چه توضیحی برای گفتن دارد.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که ویدئوی عبور اشیاء پرنده ناشناس از مقابل خورشید خبرساز می شود. ویدئویی که چندی پیش منتشر شده بودف نزدیک شدن یک شیء سیگار شکل عجیب را به خورشید نشان می داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز