خبرگزاری کار ایران

توافق طلاق ۵۷۰ میلیون دلاری؛ بالگرد تاجر روس به همسر سابقش رسید

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۹۳

​فرهاد احمدوف، تاجر روس روند انتقال حدود ۴۰ درصد از اموال خود به همسر سابقش را آغاز کرد.

یورونیوز: دادگاهی در لندن در سال ۲۰۱۶ میلادی حکمی صادر کرد که براساس آن فرهاد احمدوف باید بخش زیادی از اموال خود را در چارچوب توافق طلاق به تاتیانا آخمدووا، همسر سابقش پرداخت کند.

فرهاد احمدوف یک تاجر روس فعال در بخش نفت و گاز است. همسر سابق او طبق حکم دادگاه باید رقمی معادل ۵۷۲ میلیون دلار از فرهاد احمدوف دریافت کند.

اولین بخش از اموالی که به تاتیانا آخمدووا تحویل داده شده است شامل یک فروند بالگرد می شود. بنا به حکم دادگاه فرهاد احمدوف باید یک مجموعه آثار هنری به ارزش ۱۱۴ میلیون دلار و یک ملک به ارزش سه میلیون دلار را نیز به همسر سابقش تحویل دهد.

یک سخنگوی تاتیانا آخمدووا ارزش بالگردی را که به او تحویل داده شده است در مقایسه با هزینه اقدامات حقوقی و قضایی برای توقیف اموال فرهاد احمدوف «ناچیز» ارزیابی کرد.

نشریه فوربس ارزش خالص اموال فرهاد احمدوف را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده است. نام فرهاد احمدوف در میان الیگارش هایی است که وزارت خزانه داری آمریکا در ماه ژانویه منتشر کرد. واشنگتن این الیگارش ها را به نزدیکی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه متهم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز